تفریحات جزیره کو هینگام تایلند

تفریحات جزیره کو هینگام تایلند

تفریحات جزیره کو هینگام

تفریحات جزیره کو هینگام تایلند

تفریحات جزیره کو هینگام تایلند

تمام داستان ها، قصه مشکلات و دردسرهایی که سنگ ها برای توریست ها بوجود آورده اند نتوانسته مانعی شوند برای اینکه افراد به این جزیره نروند و کنجکاوی نکنند.

همه ساله توریست ها و گردشگران بسیاری برای دیدن جزیره کشف رازهای سر به مهر آن و تجربه تفریحات آن به کو هینگام سفر می کنند.

 شاید مناسب ترین و هیجان انگیز ترین تفریح در جزیره کو هینگام پیاده روی و گام برداشت روی سنگ های عجیب و غریب و زیبای ساحل باشد و کنجکاوتان کند که رمز و رازشان را بیابید.

 سرگرمی ها و تفریحات جزیره کو هینگام:

غواصی:

یکی از بهترین مکانها برای شنا جزایر قشنگ و بکر تایلند است. در جزیره کو هینگام نیز می توانید از لذت شنا و غواصی در دریا لذت ببرید.

ایت مایل راک" ،اسم یکی از ایستگاه های است که می توانید برای غواصی به آن مراجعه کنید؛ مناظر زیر آب در این بخش بسیار دیدنی و زیبا هستند و آب از عمق نسبتا زیادی برخوردار است.

کوچانگ"، به کسانی که برای نخستین بار غواصی را تجربه می  کنند پیشنهاد می کنیم به این ایستگاه بروند. عمق آب در این قسمت 18 متر است.

یانگ یوا"، این بخش برای غواصان باتجربه و متبهر بسیار هیجان انگیز خواهد بود. اگر می خواهید ماجراجویی کنید و عمق زیادی را بپیمایید این ایستگاه مناسب شماست.

قایق سواری:

 علاوه بر اینکه تا رسیدن به جزیره کو هینگام زمان بسیار طولانی را در قایق خواهید بود باز هم می توانید سوار قایق شوید و در اطراف گشت بزنید و از دیدن مناظر جزیره لذت ببرید.

 قایق های تفریحی زیادی در جزیره کو هینگام برای ارائه خدمات به توریست ها حاضر هستند. آن ها شما را برای گردش و دیدن نقاط متفاوت جزیره خواهند برد.

در زمان قایق سواری اگر به پایین و داخل آب نگاه کنید می توانید زیر آب و موجودات و آبزیان را نیز در حال شنا ببینید.

 با قایق می توانید به هر نقطه که دلتان بخواهد و البته در دسترس باشد بروید و کوهینگام را طوری دیگر و در زوایای متفاوت ببینید.

ماهی گیری در جزیره:

 در اطراف جزیره اهالی بومی و محلی بوسیله ماهی گیری و صید آبزیان و فروش آن ها امرار معاشش و کسب در آمد می کنند.

توریست ها و گردشگران هم می توانند ماهی گیری کنند و از این کار لذت ببرند، البته خوب است پیش از ماهی گیری با بومیان مشورت کنید تا بگویند که مناسب ترین وقت و مکان برای ماهی گیری چه جایی است. چنانچه می خواهید به شکل چند نفره به ماهی گیری بپردازید پیشنهاد می کنیم که به گروه های 6 نفره تقسیم شوید.

مسیر دسترسی به جزیره کو هینگام:

برای اینکه به کو هینگام برسید باید کسی را پیدا کنید که قایق دارد و برای یک گردش و قایق سواری بلند مدت با او چانه بزنید تا بتوانید به قیمتی منصفانه برسید.متوسط هزینه ۸۰۰-۱۰۰۰ thb برای ۱۰ نفر می باشد.

تنها با قایق می توانید به این جزیره سفر کنید و برای آمدن به جزیره باید اول به جزیره Koh Lipe بروید و بعد قایقی برای کو هینگام اجاره کنید.

از جزیره Koh Lipe تا جزیره Koh Hingham فقط ۲۰ دقیقه  در راه خواهید بود.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

تفریحات جزیره کو هینگام تایلندReviewed by مهدی on May 1Rating: 3.0تفریحات جزیره کو هینگام تایلنددر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از تفریحات جزیره کو هینگام تایلند دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از تفریحات جزیره کو هینگام تایلند دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی