جزیره کائو پینگکان تایلند

جزیره کائو پینگکان تایلند

معرفی جزیره کائو پینگکان تایلند

جزیره کائو پینگکان تایلند

جزیره کائو پینگکان تایلند:

 

خائو پینگکان یا جزیره کائو پینگکان در خلیج پانگ انگا تایلند جای دارد، جزیره خائو پینگ به عنوان جزیره جیمز باند معروف شده،زیرا فیلم باند"مردی با چشمان طلایی"در این مکان ساخته شده و به سبب صخره های آهکی زیبا بسیار مشهور است.این صخره ها سوزنی شکل هستند و 20متر ارتفاع دارند و معروف ترین آن ها صخره کو تاپوست، صخره ای که در فیلم جیمز باند به شهرت رسید.

این صخره در طی۲۰۰ میلیون سال و در طی فرسایش به این صورت درآمده است.

مکانی عالی برای کانو سواری در دریا.جزیره خائوپینگ،غارهای زیادی بر روی صخره های آهکی دارد.بجز وجود آبهای زمردین و غارها، دیدن چشم اندازها و مناظر جنگل شاه پسند هم بسیار لذت بخش است.برای خوب دیدن کوتاپوی بهتر است قایق سواری کنید.صخره کوتا پوی کاملا ثابت است و حرکتی ندارد. برای قایق سواری می توانید از امکان اجاره قایق در جزیره بهرمند شوید.

 

جزیره کائو پینگکان تایلندReviewed by اول تور on May 21Rating: 3.5جزیره کائو پینگکان تایلندجزیره کائو پینگکان تایلند یا خائو پینگکان در خلیج پانگ انگا تایلند جای دارد، جزیره خائو پینگ به عنوان جزیره جیمز باند معروف شده،زیرا فیلم باند"مردی با چشمان طلایی"در این مکان ساخته شده و به سبب صخره های آهکی زیبا بسیار مشهور است.

جزیره کائو پینگکان تایلند یا خائو پینگکان در خلیج پانگ انگا تایلند جای دارد، جزیره خائو پینگ به عنوان جزیره جیمز باند معروف شده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی