تفریحات باغ وحش تایگر کینگدام تایلند

تفریحات باغ وحش تایگر کینگدام تایلند

معرفی تفریحات باغ وحش تایگر کینگدام تایلند

تفریحات باغ وحش تایگر کینگدام تایلند

تفریحات باغ وحش تایگر کینگدام:

 

عکاسی:

اغلب مردم زمان بازدید از محوطه و البته ببرهای دوست داشتنی مجموعه علاقه دارند که با آن ها عکس بیاندازند.  عکاسیجزو تفریحات و سرگرمی های پرطرفدار این مجموعه است و شنا هم اگر به اینکار علاقمند باشید می توانید در کنار ببرها عکس بگیرید و چنانچه خواستید تصاویر با کیفیت بهتری ثبت کنید از عکاسان حرفه ای حاضر در باغ وحش تایگر کینگدام کمک بگیرید. پس از اینکه گرفتن عکس به پایان برسد عکاس این تصاویر را در قالب یک سی دی به گردشگران تحویل می دهد، حجم هرکدام از این سی دی ها در حدود 400 تا 50 مگابایت است.

ولی معمولا گردشگران به همراه خود دوربین عکاسی و فیلم برداری دارند و مدتی را برای عکاسی با این حیوانات دوست داشتنی سپری می کنند.

آموزش نوازش ببر:

اکثر گردشگران و بازدیدکنندگان این مجموعه تاکنون از نزدیک هیچ گربه سان و ببری را لمس و نوازش نکردند، پس پیش از لمس این حیوانات احتیاج به کمی توضیح و آموزش دارند. کسانی که علاقمند به اموزش باشند برای اینکار به مربیان مجرب این مجموعه مراجعه می کنند و آموزش های لازم برای لمس و نوازش ببرها به آن ها یاد داده می شود. بخش بزرگی از این آموزش این است که شما یاد بگیرید خونسرد باشید و در مواجه با این گربه سان آرامش خود را حفظ کنید.

زمانی که می خواهید این جانور زیبا را لمس و نوازش کنید خیلی آهسته بر بدنشان دست بکشید و حرکت تهاجمی از خود نشان ندهید چون در غیر اینصورت حیوان عصبانی خواهد شد.

قبل از نوازش نیز لازم است که زیورآلات و اجسام تیز را از دست های خود خارج کنید.

بخش ببرهای نوزاد:

 در مجموعه بزرگ تایگر کینگدام این فرصت هم فراهم شده که بتوانید از نزدیک نوزاد ببرها را هم ببینید و لمس کنید. در ضمن فرق این بخش با سایر قسمت این است که بچه ها هم می توانند ببرها را لمس کنند. اما تفاوت هایی با بخش ببرهای بالغ هم دارند از جمله قوانین این بخش: باید پیش از ورود به بخش نوزادان و نوازششان حتما دستان خود را شستشو دهید، چون نوزادان ببرها بسیار از ایمنی پایینی برخوردارند مانند هر نوزاد دیگری و ممکن است میکروب های بدن انسان باعث آسیب رسیدن به این موجودات کوچک شود.

ورود به قفس ببرها:

علاوه بر محیطی که به عنوان فضای بازی در نظر گرفته شده، خیلی از ببرها هم در قفس هستند و مراقبت می شوند. گردشگران و بازدیدکنندگان این اجازه را دارند که وارد قفس بشوند و از نزدیک با این حیوانات عکس بیاندازند. دقت کنید که اجازه ورود تنها به قفس هایی داده می شود که ببرهایش از نوزادی تحت آموزش قرار گرفته اند و در مقابل انسان ها رام هستند. در ضمن نزدیک شدن به آن ها جای هیچگونه نگرانی ندارد چون نیروهای امدادی مجرب و حرفه ای همواره آماده هستند که درصورت وقوع مشکلی احتمالی سریعا وارد عمل شوند.

پیش از ورود به قفس ببرها معمولا مربی ها به بازدیدکنندگان توصیه و یادآوری می کنند که هنگام نوازش ببرها آرام باشید و طوری نوازششان کنید کهدانگار پشه ای روی بدنشان نشسته.

 

 

تفریحات باغ وحش تایگر کینگدام تایلندReviewed by اول تور on May 7Rating: 4.0تفریحات باغ وحش تایگر کینگدام تایلند معرفی بهترین تفریحات باغ وحش تایگر کینگدام مانند عکاسی و آموزش نوازش ببرو بخش ببرهای نوزاد و ورود به قفس ببرها ... 

معرفی بهترین تفریحات باغ وحش تایگر کینگدام مانند عکاسی و آموزش نوازش ببرو بخش ببرهای نوزاد و ورود به قفس ببرها …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی