باغ‌وحش بانکوک تایلند

باغ‌وحش بانکوک تایلند

بهترین تور ارزان تایلند باغ‌وحش بانکوک

باغ‌وحش بانکوک تایلند

باغ‌وحش بانکوک تایلند

یکی از بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌های دنیا در شهر بانکوک کشور تایلند قرار دارد. دو بخش اصلی این باغ‌وحش شامل پارک آبی و بخش نگهداری از حیوانات وحشی است.
در این پارک وحش آزاد، در بخش نگهداری از حیوانات وحشی، بازدیدکنندگان به دنیای حیوانات وحشی و گاها کمیاب نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند و تغذیه، زندگی جمعی، نحوه تربیت توله‌ها و ... آنها را از نزدیک می‌بینند. می‌توان عنوان هیجان‌انگیزترین قسمت این بخش از باغ‌وحش را به دیدار از جنگل گرمسیری که تمساح‌ها و گوریل‌های زیادی در آن زندگی می‌کنند نسبت داد. همچنین در بخش دیگری می‌توانید به تماشای مسابقات بوکس میمون‌ها بنشینید که بسیار جالب و لذت‌بخش است.
در قسمت پارک آبی نیز گونه‌های بسیار متعددی از حیوانات دریایی نگهداری می‌شوند. از جذاب‌ترین قسمت‌های این بخش می‌توان به نمایش دلفین‌ها اشاره کرد. این باهوش‌ترین حیوانات دریایی، نمایش‌هایی را با توپ اجرا می‌کنند، آواز می‌خوانند، بازدیدکنندگان را می‌بوسند و با آنها دست می‌دهند!

برای سفر به بانکوک تایلند و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:

دیدنی‌های بانکوک

باغ‌وحش بانکوک تایلندReviewed by تور ارزان on Sep 13Rating: 4.0باغ‌وحش بانکوک تایلندیکی از بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌های دنیا در شهر بانکوک کشور تایلند قرار دارد. دو بخش اصلی این باغ‌وحش شامل پارک آبی و بخش نگهداری از حیوانات وحشی است.

1 دیدگاه

  1. مریم.جهانی گفت:

    چقدر این ببره خوشگله

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی