بازار شناور بانکوک تایلند

بازار شناور بانکوک تایلند

بهترین تور ارزان بانکوک تایلند بازار شناور

بازار شناور بانکوک تایلند

بازار شناور بانکوک تایلند

عمومی‌ترین مسیرهای گردش در شهر بانکوک تایلند، Khlong به معنای کانال است و به عنوان یکی از شاخصه‌های بانکوک به شمار می‌رود. شما می‌توانید در کانال‌ها به وسیله قایق‌های محلی BangYao گردش نمایید.
در 80 کیلومتری جنوب‌غربی بانکوک، بازاری وجود دارد که روی آب کانال شهر ساخته شده است. در این بازار شناور زنان محلی با کلاه‌های لبه‌دار در طول کانال کم‌عرض پاروزنی می‌کنند و سعی می‌کنند تا میوه و سبزیجات، غذاهای محلی، فرش‌های برمه‌ای، خراطی‌های چوبی و انواع دیگر محصولات خود را در قایق‌های کوچک بفروشند و همیشه قایق‌هایشان پر از محصولات آماده فروش هستند. از آنجا که مردم تایلند دارای روحیه بسیار شادی هستند و همیشه لباس‌های رنگارنگ می‌پوشند، قایق‌هایشان را هم به همین ترتیب نقش و نگار می‌زنند. وقتی از دور نزدیک این بازار می‌شوید چشمتان از دیدن این همه رنگ و زیبایی میل به پلک زدن ندارد. این بازار همیشه مملو از توریست‌ها، فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش و لذت بردن از جو دلپذیر و گرم و هیجان‌انگیز این بازار هستند.

برای سفر به بانکوک تایلند و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:

دیدنی‌های بانکوک

بازار شناور بانکوک تایلندReviewed by تور ارزان on Sep 10Rating: 4.0بازار شناور بانکوک تایلنددر جنوب‌غربی بانکوک، بازاری وجود دارد که روی آب کانال شهر ساخته شده است. وقتی از دور نزدیک این بازار می‌شوید چشمتان از دیدن این همه رنگ و زیبایی میل به پلک زدن ندارد.

1 دیدگاه

  1. راشین گفت:

    وااااااای چقدر خندیدم . این چه مدل بازاریه. چقدر با مزس .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی