اصول سفر به تایلند

اصول سفر به تایلند

مهمترین اصول و نکاتی که باید در سفر به تایلند بدانید

اصول سفر به تایلند

اصولی که باید در تایلند حتما رعایت کنید

 

   اگر تصمیم گرفته اید به تایلند سفر کنید باید قبل شروع سفر به این کشور اطلاعاتی را کسب کنید تا سفری خوش از این سرزمین در خاطرتان بماند، اصول صحیح برقراری ارتباط با مردم تایلند را بیاموزید و از انجام اعمال و رفتارهایی که این مردم را ناراحت و رنجیده خاطر می کند دوری کنید. بهتر است قبل از سفر با قوانین این کشور، آداب اجتماعیشان و رسم های قدیمی آنها آشنا شوید، البته قابل به ذکر است که مردم تایلند بسیار مهربان و خوش برخورد هستند و اکثر مواقع لبخند به لب دارند. در این مطلب شما را با قوانین و اصول مهمی که باید در تایلند رعایت کنید آشنا می کنیم.

▪از چنگال برای غذا خوردن استفاده نکنید:

همه روز اکثر اهالی تایلند برای صرف ناهار به غذاخوری های متعدد شهرها مراجعه می کنند و غذا می خورند. شما در این کشور بیشتر از هرچیزی می توانید رستوران های متعددی را ببینید که شبانه روز در حال ارائه خدمات هستند و انقدر تنوع غذایی در این کشور بالاست که با هر بودجه ای می توانید یک غذا را امتحان کنید و لذت ببرید.

هنگامی که به رستوران می روید همه چیز مثل جاهای دیگر است و شما برای غذا خوردن هم چنگال و هم قاشف در اختیار دارید ولی اصلا از چنگال برای به دهان گذاشتن غذا استفاده نکنید چرا که اگر توجه کنید تایلندی ها فقط برای اینکه غذا را داخل قاشق بگذارند از چنگال استفاده می کنند و کسی امکان ندارد با چنگال غذا بخورد. آنها اعتقاد دارند که فقط باید از قاشق باید برای به دهان بردن غذا و خوراکی استفاده شود و برخورد چنگال با دهان بسیار توهین آمیز و ناراحت کننده است.

نگران خرد کردن غذایتان هم نباشید زیرا بیشتر خوراکی های تایلندی نرم و لطیف هستند و اصلا به چاقو احتیاجی پیدا نخواهید کرد.

اصول سفر به تایلندReviewed by اول تور on Feb 3Rating: 3.0اصول سفر به تایلند اصول سفر به تایلند . اگر تصمیم گرفته اید به تایلند سفر کنید باید قبل شروع سفر به این کشور اطلاعاتی را کسب .

اصول سفر به تایلند.برای سفر به تایلند باید قبل از شروع سفر به این کشور اطلاعاتی را کسب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی