بخش های دیدنی آکواریوم پوکت

بخش های دیدنی آکواریوم پوکت

آشنایی با بخش های دیدنی آکواریوم پوکت

بخش های دیدنی آکواریوم پوکت

آشنایی با بخش های دیدنی آکواریوم پوکت

مهره داران و ماهی های آب های عمیق:

همواره برای ما جهان زیر آب پر از رمز و راز بوده. با اینکه همواره دانشمندان و محققان در حال مطالعه و جمع آوری اطلاعات در مورد جاندران بی شمار زیر آب هستند اما همچنان حقایق و کشفیات بسیاری هستند که هر کدام به نحوی باعث شگفتی و حیرت می شوند.

حتما هنگام بازدید از این مرکز بزرگ از بخش ماهیان آب های عمیق و مهره داران هم دیدن کنید. برای دسترسی به این بخش باید ابتدا تونل آکواریوم را پشت سر بگذارید.

آکواریوم های دوازده ضلعی:

در این قسمت از مرکز پوکت با آکواریوم هایی همانند پایه و دوازده ضلعی مواجه می شوید. در هر کدام از این پایه ها میتوانید ماهی های زیبایی را مشاهده کنید که در دسته ها متعدد زندگی می کنند. به احتمال زیاد می دانید که خیلی آبزیان هستند که تنها زندگی کردن برایشان مقدور نیست و حتما باید در یک گروه باشند تا بتوانند به بقا و زندگی خود ادامه دهند؛ و بالعکس خیلی از این موجودات آبزی می توانند به تنهایی زندگی کنند. ماهی هایی که نیاز به گروه دارند خارج از دسته خود به خطرات بسیاری مواجه می شوند و سریعا توسط ماهی های بزرگ تر مورد حمله قرار می گیرند. در کمتر جایی می توانید این پیوستگی بین ماهی ها را مشاهده کنید که در یک دسته و به یک شکل و آرایش زندگی می کنند پس از نباید بازدید از این قسمت بی نظیر را از دست بدهید.

صخره های مرجانی و بی مهره ها:

مرجان ها از موجودات خارق العاده، با تنوع بالا و قدیمی جانداران دریایی هستند. در واقع از کهن ترین موجودات زنده زمین محسوب می شوند. بیشتر افراد دانسته های کم یا ناقصی در مورد این جانداران دارند، موجوداتی که بدون وجود آن ها زندگی بسیاری از آبزیان با مشکل و مخاطره مواجه می شود. چنانچه می خواهید اطلاعات بیشتری درمورد مرجان ها بدست بیاورید و با زندگی عجیب آن ها آشنا شوید این مناسب ترین زمان است که از بخش بی مهره ها و مرجان های  آکواریوم پوکت دیدن کنید. البته باید بدانید که در این قسمت فقط مرجان ها زندگی نمی کنند و بی مهره های فراوانی را خواهید دید که در هرجایی ممکن است آن ها را ببینید، جاهایی مثل برکه، رودخانه و دریا، جاندارانی که جزو فراوان ترین موجودات کره زمین هستند.

ماهی های آکواریومی:

ماهی های آکواریومی هم از زیباترین و پرطرفدارترین انواع ماهی ها هستند چون خیلی ها چندتایی از این جانداران را در خانه خود دارند و از دیدن آن ها در منزل و محل کار لذت میبرند، یکی از کارهایی که مسوولان آکواریوم انجام می دهند این است که آبزیان مناسب آکواریوم را به شما معرفی کنند. چیزی که ماهی های آکواریومی را سایر ماهی متمایز می کنند تنوع بالا در گونه و رنگ های آنهاست.

حوضچه لاک پشت ها:

کسی نیست که این موجودات دوست داشتنی را نخواهد از نزدیک ببیند. در این مرکز قسمتی مختص لاکپشت ها با سقف باز فراهم شده که در آن انواع و اقسام لاکپشت ها با رنگ ها و اندازه های متفاوت زندگی می کنند. در این بخش اجازه دارید که آن ها را از نزدیک ببینید و با آن ها بازی کنید. چیزی که این حوضچه را بسیار جالب می کند وجود لاک پشت های کهن سال و تازه متولد شده در کنار هم است.

بخش های دیدنی آکواریوم پوکتReviewed by اول تور on Mar 14Rating: 4.5بخش های دیدنی آکواریوم پوکتمعرفی بهترین بخش های دیدنی آکواریوم پوکت به همراه توضیح هر کدام از دیدنیهای ...

معرفی بهترین بخش های دیدنی آکواریوم پوکت به همراه توضیح هر کدام از دیدنیهای …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی