بوردو فرانسه

بوردو فرانسه

تور بوردو فرانسه

بوردو فرانسه

شهر بوردو فرانسه

شهری بندری و لوکس در قسمت جنوب غربی کشور فرانسه ، و با دارا بودن یک بخش کاملا تاریخی در داخل شهر به عنوان یک اثر ثبت شده در یونسکو ، در بین توریستها بخصوص علاقمندان به بافت تاریخی و باستانی از مقاصد محبوب گردشگری محسوب میشود . در شهر بوردو تقریبا هزینه اقامت و خورد وخوراک کمی بالاست ، اما میتوان با کمی دقت در انتخاب هتل و رستوران های ارزان تر برای صرف غذا مقداری از هزینه های سفر به بوردو را کم کرد.
از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر بوردو کلیسای جامع سنت آندره و دیگری تئاتر بزرگ بوردو هستند که نسبت به سایر دیدنی های شهر شناخته شده هستند ، و جاذبه های دیگر بوردو خیابان سنت کاترین است که برای پیاده روی و خرید بسیار مناسب و جذاب است ، همچنین موزه های بوردو آثار باستانی و تاریخی جالبی دارند .
ساحل شنی و همچنین تل ماسه ای شهر بوردو از مکانهای محبوب توریستها و همچنین بومیان فرانسه است ، و تابستانها ساحل های زیبای بوردو مملو از جمعیتی است که برای تعطیلات و گذراندن اوقات فراغت خود به این شهر زیبا آمده اند .
یکی از بهترین راه های بازدید از بوردو پیاده روی در خیابانهای این شهر زیبا است ، به میدان پیروزی بروید و یا از کاخ رویال پالاس بازدید کنید ، طاق زیبای میدان پیروزی را ببینید واز معماری باشکوه این میدان لذت بببرید.

بوردو فرانسهReviewed by اول تور on Oct 26Rating: 4.5بوردو فرانسهتور ارزان اروپا جاذبه های گردشگری بوردو فرانسه

با خرید تور اروپا از دیدنیهای یکی از زیباترین و بهترین شهرهای فرانسه دیدن کنید، سفري بن شهر بوردو فرانسه در تور ارزان فرانسه.

3 دیدگاه ها

  1. panida گفت:

    ممنون میشم هتل های بوردو فرانسه رو هم بذارید

  2. پناهی گفت:

    بوردو فرانسه یکی از شهر های جذاب فرانسه هست

  3. خدامی گفت:

    مشه منو برای تور فرانسه راهنمایی کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی