جاهای دیدنی برلین

جاهای دیدنی برلین

تور برلین دیدنی ها

جاهای دیدنی برلین

جاهای دیدنی برلین

در این مطلب قصد داریم مهمترین جاهایی که در برلین میتوانید به بازدید آنها بروید را به شما دوستداران سفر معرفی کنیم که از پر بازدید ترینهای مورد علاقه توریستها هستند ، و قطعا مکانهای دیدنی دیگری هم در برلین برای بازدید وجود دارند .

  • کاخ اشلوس شارلوتن بورگ

    معروفترین و پر بازدید ترین کلیسای برلین است که در بین 9 کاخ دیگر باشکوه ترینشان محسوب میشود ، این کاخ تابستانی به دستور فردریش سوم  بنا شد و برای هدیه به همسر او این کاخ زیبا را ساختند ، معماری این مجموعه کاخ ها به سبک باروک است و هر کدام از کاخهای آن ورودی جداگانه ای برای خود دارند ، در منطقه شارلوتن بورگ برلین کاخ های دیگری نیز وجود دارند ، که معماری شان به زیبایی این کاخ نیست اما اگر فرصت کافی برای بازدید سایر کاخ ها را نداشتید میتوانید به بازدید از همین کاخ بزرگ و قدیمی و زیبا بسنده کنید .
  • ژاندرمن مارکت

    دو کلیسای زیبا که روبروی هم قرار گرفته اند و در بین این دو سالن کنسرت برلین هم قرار دارد ، مجموعه این سه بنای زیبا در کنار هم شکوه و جلال خاصی به این مکان داده است ، کلیسای فرانتسوزیشر و کلیسای دویچردم هردو معماری خاص خود را دارند ، دویچردم به معنای کلیسای آلمانی و فرانتسوزیشر به معنی کلیسای فرانسوی است ، و کلیسای دویچر همیشه بیشتر از کلیسای فرانسوی مورد توجه بوده است و افراد بیشتری به این کلیسا میرفته اند .
  • دروازه برندنبورگ ومیدان پاریزر

    یکی از دروازه های به جا مانده و میتوان گفت زیبا ترین آنها که از زمان وجود دیوار برلین ساخته شده بود ،  برای کنترل رفت و آمد افراد بین آلمان شرقی و غربی چند دروازه ساخته بودند که بیشتر آنها بعد از تخریب دیوار برلین ، خراب شدند ، اما به دلیل نمای خاصی که  دروازه برندنبورگ داشت آن را نگه داشتند ، مجسمه ارابه ای با چهار اسب به نام گودریگا در بالای دروازه شکوه خاصی به این بنا داده است و تبدیل به یکی از جاذبه های برلین شده است ، همچنین هتل آدلون معروف نیز که چهره های سرشناسی مانند بیل کلینتون و چارلی چاپلین در آن اقامت داشته اند  نیز در همین میدان قرار دارد .
  • جزیره موزه ها

    در زبان آلمانی به این جزیره موزئوم سینسل گفته میشود که در این محل پنج موزه بر روی یک جزیره قرار دارند و ورودی آنها از رودخانه اسپری است ، در این پنج موزه آثار تاریخی ای از آلمان قدیم ، مصر ، یونان ، ایران و آثار تاریخی و هنری به جا مانده از دوره بیزانس نگهداری میشوند ، و میتوانید با خرید بلیط یک روزه ورود به این جزیره ساعاتی را در تاریخ گذشتگان قدم بزنید .
  • موزه سازها

    در محله کولتفورم و در خیابان تیرگارتن موزه ای جالب وجود دارد که در آن انواع سازهای قدیمی و جدید ، سازهای متعلق به افراد سرشناس صنعت موسیقی که شاید چند تن از آنها را بشناسید ، و سازهایی که شاید تا به حال ندیده باشید نگهداری میشوند ، این موزه بسیار دیدنی است و همچنین برای کودکان نیز جالب است که با سازهای مختلفی آشنا میشوند .


    از دیگر جاهای دیدنی برلین میتوان گورستان یادبود هولو کاست ، موزه فیلم برلین ، بلوار اونتردن لیندن ، میدان پتسدامرکلیسای مارین کیرشه ، و چندین مکان دیگر را نام برد، که اگر زمان کافی داشته باشید شاید بتوانید نیمی از آنها را بازدید کنید .
جاهای دیدنی برلینReviewed by اول تور on Jul 14Rating: 4.5جاهای دیدنی برلین آلمانتور ارزان آلمان جاهای دیدنی برلین جاذبه های گردشگری اروپا - بهترین تور اروپا - جاذبه های گردشگری برلین

1 دیدگاه

  1. مهدی.هاشمی گفت:

    سفر به آلملن خیلی هزینه داره . شما تور ارزان آلمان دارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی