برلین آلمان

برلین آلمان

تور ارزان برلین آلمان

برلین آلمان

برلین پایتخت آلمان

پایتخت آلمان شهر برلین در ذهن بیشتر جهانیان یادآور جنگ جهانی ، واقعه هولوکاست ، دیوار برلین و آلمان شرقی است ، شهری بسیار بیاد ماندنی که تاریخ پرباری دارد و در عین سادگی و همچنین مدرن بودن ، پیام آشنایی برای هر گردشگری دارد که به این شهر سفر میکند ، به همین دلیل بیشتر بازدید کنندگان برلین با این شهر ارتباط خاصی برقرار میکنند .

در برلین جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارند ، موزه ها ، جشنواره فیلم برلین ، پارک ها و رستورانها ، اتوبوسهای دوطبقه گردش در شهر ، آثار باقیمانده دیوار برلین در میدان پتسدامر ، جزیره موزه ها و گورستان سربازان جنگ جهانی و خیابانهای زیبای شهر همگی دلایل کافی به هر گردشگری با هر سلیقه ای میدهند تا به آلمان سفر کند و از دیدنی های برلین لذت ببرد .

در مرکز شهر برلین یک باغ وحش بزرگ وجود دارد که در داخل آن یکی از شگفت انگیز ترین آکواریوم های دنیا قرار گرفته است ، و جالب اینجاست که در محل زندگی حیوانات تنها عامل جدا کننده حیوانات از بازدید کنندگان گودال هایی است که دور تا دور لانه هر کدام از حیوانات ایجاد شده است .

دوچرخه هایی که به عنوان تاکسی در اختیار افراد قرار میگیرند یکی از جذابیت های برلین به حساب می آیند ، که با آرامش و احساس بهتری در خیابانهای دوست داشتنی برلین گردش کنید و در هر جایی که خواستید توقف کنید و کمی در کافه های کنار خیابانها بنشینید و یا در پارک بزرگ مرکز شهر دوچرخه سواری کنید ، و البته بهترین زمانی که میتوانید با اتوبوسها و دوچرخه ها و یا پای پیاده در برلین گردش کنید فصل تابستان است .

در برلین خورد و خوراک و پیدا کردن غذاهای خوشمزه کار آسانی است و هزینه چندانی هم ندارد ، اما هتل های شهر برلین کمی گران هستند بخصوص اگر در مرکز شهر بخواهید هتل رزرو کنید ، اما در محله هایی که کمی با مرکز شهر فاصله دارند میتوان هتل های ارزان تری هم پیدا کرد .

در مطلب بعدی مهمترین مکانهای دیدنی برلین را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد .

برلین آلمانReviewed by اول تور on Jul 12Rating: 4.5تور ارزان برلین آلمانتور ارزان اروپا جاذبه های گردشگری برلین آلمان - بهترین جاهای دیدنی برلین

1 دیدگاه

  1. ناتالی خام گفت:

    از همه بهتر در برلین دوچرخه هاشه که جای تاکسی میدن. من عاشق دوچرخه سواریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی