برزیل

برزیل

آشنایی با بهترین تور برزیل

تور ارزان برزیل

آشنایی با برزیل

           برزیل وسیع ترین کشور آمریکای جنوبی با جمعیت بسیار زیاد می باشد.این کشور تنها کشور قاره آمریکاست که مردم بخاطر اینکه مستعمر پرتغال بودند به زبان پرتغالی سخن می‌گویند.برزیل کشوری چندملیتی است و جمعیت آن متشکل از نژادهای اروپایی، سرخ‌پوستان آمریکا، آفریقائی و نیز آسیائی است. مذهب اصلی این کشور کاتولیک کلیسای رم است.
برزیل شرقی‌ترین کشور قاره آمریکا با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم‌مرز است.

برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی و پنجمین کشور بزرگ دنیا   دارای موزه فوتبال در شهر سایوپاولو  میباشد که از جمله جاهای دیدنی این کشور میباشد. صنایع برزیل از صنایع خودروسازی تا صنایع فولاد، پتروشیمی، رایانه، هواپیما، و نیز کالاهای مصرفی بادوام را شامل می‌شود. فناوری اطلاعات در برزیل یکی از پیشرفته‌ترین انواع خود در جهان است.

 طوطی حیوان ملی برزیل است.به تازگی این طوطی‌ها جمعیت چشمگیری در منطقه کلانشهری فینیکس، مرکز ایالت آریزونای آمریکا تشکیل داده‌اند.در ۱۵۰ سال گذشته، برزیل بزرگترین تولیدکننده‌ی قهوه‌ی جهان بوده است. 

          بخش بزرگی از کشور برزیل گرمسیری است و پوشیده از جنگلهای بارانی آمازون که در حوضه آب ریز رود آمازون بوجود آمده‌اند. آب و هوای استوایی به صورت بسیار بارز در شمال این کشور دیده می‌شود این مناطق به صورت واقعی فصل خشک ندارد و در واقع فصل خشک آنجا تنها کمتر از فصل بارانی بارش دارد اما آن میزان بارش هم قابل توجه‌است. با این حال برزیل دارای پنج آب و هواست که عبارتند از گرمسیری در مرکز، کوهستانی، نیمه خشک در شمال شرقی، استوایی در شمال و معتدل در جنوب.

  کارناوال برزیل یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های ملی و جاذبه های گردشگری در کشور برزیل است که در ماه فوریه هر سال در این کشور برگزار می‌شود. دراصل تعداد زیادی از مردم کارناوال را یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های جهان می‌دانند.و از جمله جاذبه های دیدنی این گشور می باشد.

برزیلReviewed by طناز لطفی on Oct 18Rating: 4.5تور ارزان برزیلتور ارزان-اماکن دیدنی برزیل - بهترین تور خارجی - آشنایی با جاذبه های گردشگری توریستی برزیل

برزیل بزرگ‌ترین کشور آمریکای جنوبی است.با جمعیتی بسیار زیاد می باشد. پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است.

11 دیدگاه ها

  1. ساناز گفت:

    خیلی کشور باحال و پر از هیجانیه ، طبیعت بکرش واقعا بی نظیره ، خیلی دوست دارم بیشتر در مورد برزیل بدونم ، مرسی از اطلاعات خوب مقاله تون

  2. ارسلان گفت:

    تشکر از مطلب مفیدتون ، در مورد مسیر های پرواز از ایران به برزیل هم مطلب بذارید لطفا

  3. افسانه گفت:

    در مورد غذاهای برزیلی هم مطلب میگذارید لطفا ؟ من عازم برزیل هستم اما در مورد خورد و خوراک تو این کشور اطلاعات زیادی ندارم

  4. سحر گفت:

    چه مطلب جالبی بود ، ممنون ، مخصوصا در مورد مردم برزیل برام جالب بود

  5. م. رستگار گفت:

    وای جاذبه های گردشگری برزیل بی شماره. کسی تور برزیل مناسب میشناسه؟

  6. ثریا قهرمانی گفت:

    بهترین زمان سفر به برزیل چه زمانی است؟

  7. فاضلي گفت:

    سفر به برزيل با يك تور ارزان برزيل. ايشالا كه بشه

  8. حامد.نعیمی گفت:

    برزیل فقـــــــــطـــ ریووووو .

  9. مهشید گفت:

    من یکبار در یکی از فستیوال های ریو شرکت ردم و تا یکماه انرژی داشتم . حتما برید

  10. هومن گفت:

    بهترین برگزارکننده تور برزیل و شهرهای برزیل در اول تور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی