مذهب در برزیل

مذهب در برزیل

بهترین تور ارزان و آشنایی با مذهب در برزیل

مذهب در برزیل

مذهب در برزیل

 برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیّت‌ترین کشور آمریکای جنوبی با زبان رسمی پرتغالی هیچ گونه مذهب رسمی در این کشور وجود ندارد. حدود 74% از مردم این کشور کاتولیک و 15% پروتستان هستند.
برزیل دارای بیشترین شمار کاتولیک‌ها در بین کشورهای جهان است . ۴/۷ درصد از جمعیّت برزیل خود را منکر وجود خدا، کافر یا بی‌دین می‌دانند و ۸/۱ درصد طرفداران دیگر مانند کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخر الزمان و  بوداگرایی، یهودیت و اسلام می باشند.
۰/۳ درصد از مذاهب سنتی آفریقا همچون کاندومبله، ماکومبا، و اومباندا . برخی به ترکیبی از مذاهب مختلف، همچون کاتولیک، کاندومبل، و مذهب بومیان آمریکا اعتقاد دارند.
وقتی به خانه کسی دعوت می شوید معمولا با چای و یا قهوه از شما پذیرایی می شود و بهتر است برای میزبان هدیه ای مثل گل و یا شکلات ببرید. در خرید هریه برای میزبان دقت کنید و از دو رنگ بنفش و مشگی پرهیز کنید چراکه این دو رنگ معمولا در مراسم های عزاداری مورد استفاده قرار می گیرد. 

مذهب در برزیلReviewed by تور برزیل on Nov 4Rating: 3.5مذهب در برزیلحدود 74% از مردم این کشور کاتولیک و 15% پروتستان هستند. برزیل دارای بیشترین شمار کاتولیک‌ها در بین کشورهای جهان است .

برزیل دارای بیشترین شمار کاتولیک‌ها در بین کشورهای جهان است . حدود 74% از مردم این کشور کاتولیک و 15% پروتستان هستند.

1 دیدگاه

  1. بهاره.نعمتی گفت:

    آیا میدانستید که برزیل دومین کشور شاد جهان است ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی