قومیت در برزیل

قومیت در برزیل

بهترین تور ارزان برزیل و آشنایی با قومیت

قومیت در برزیل

قومیت در برزیل

              مردم برزیل واقع در قاره آمریکای جنوبی عمدتا پرتغالی زبان بوده و اقلیت قابل توجهی از آفریقایی‌ در برزیل بسر می‌برند که از دوران برده‌داری تا کنون در این کشور بوده‌اند.گروه‌های متنوع مهاجران از اروپا، آسیا و خاورمیانه در برزیل بسر میبرند . برزیلی ها از سرخ‌پوستان آمریکا، بومیان برزیل و  استعمارگران پرتغالی و  بردگان آفریقایی هستند که بسشتر آنها مسیحی کاتولیک هستند.
بومی‌های برزیل گروهی از مردمان بومی کشور برزیل هستند که به اقوامی تعلق دارند که نیاکانشان از دوران پیشاکلمبی در حدود امروزی کشور برزیل بسر می‌برده‌اند.از این ترکیب میان بومیان و اروپاییان تبار سفید برزیلی بوجود آمده است. بومیان برزیل را از سرخپوستان بومی می‌دانند که از زمان پالئوها وارد قاره آمریکا شده و بعد از مدتی ساکن برزیل شده‌اند.

بر اساس سرشماری برزیل متشکل از:

    • ۴۷/۴ درصد دورگه یا چند رگه

    •  ۴۲/۸ درصد سفیدپوست
    • ۸/۲ درصد سیاهان

    • ۰/۵ درصد آسیاییان

    • ۰/۴ درصد سرخ‌پوستان

    • ۰/۷ درصد نامشخص است

قومیت در برزیلReviewed by طناز لطفی on Oct 29Rating: 3.0قومیت در برزیل مردم برزیل واقع در قاره آمریکای جنوبی عمدتا پرتغالی زبان بوده و اقلیت قابل توجهی از آفریقایی‌ در برزیل بسر می‌برند که از دوران برده‌داری تا کنون در این کشور بوده‌اند.

آشنایی با قومیت و مردم برزیل واقع در قاره آمریکای جنوبی و بررسی گروه‌های متنوع مهاجران از اروپا، آسیا و خاورمیانه در برزیل بسر میبرند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی