شهر سالوادور در برزیل

شهر سالوادور در برزیل

شهر سالوادور

شهر سالوادور در برزیل

شهر سالوادور در برزیل

شهر سالوادور مرکز ایالت باهیا در شمال شرقی برزیل واقع شده است. این شهر یک مرکز تاریخی محسوب می شود که پیشینه ی ساختمان های زیبای آن به قرن هفدهم میلادی باز می گردد و دارای معماری بسیار منحصر به فردی است. سالوادور یکی از قدیمی ترین شهرهای استعماری در آمریکای جنوبی می باشد که توسط کشور پرتغال در قرن شانزدهم تاسیس گردید.  در واقع کلمه "سالوادور" به معنای "نجات بخش" است و در گذشته پایتخت کشور برزیل بود و زمانی که برده داری رواج پیدا کرد، بسیاری از آفریقایی ها برای کار به سالوادور انتقال داده شدند و اکنون بیشترین جمعیت آفریقایی در این شهر حضور دارند و به عنوان نماینده ای از کشور آفریقا در دنیا شناخته می شود. آثار فرهنگی آفریقایی مانند موسیقی فولکلور و جشنواره های محبوب، غذا، فرهنگ، رقص و هنر، در فرهنگ شهر سالوادور به خوبی مشهود است. 
   سالوادور یک شهر بندری و مزکز ایالت باهایا برزیل می باشد. باهایا یمی از 27 ایالت های کشور برزیل است که در شمال شرقی برزیل و در همجواری اقیانوس اطلس قرار دارد. بعد از سائوپائولو، میناس گرایس و ریودوژانیرو ایالت باهایا پرجمعیت ترین ایالت برزیل است. البته شهر سالوادور از لحاظ جمعیت سومین شهر پرجمعیت کشور برزیل و بعد از شهرهای سائوپائولو و ریودوژانیرو می باشد. این شهر یکی از ثروتمند ترین شهرهای شمال شرق کشور برزیل به شمار می رود و در اکثر روزهای سال در این شهر جشنواره های خیابانی برگزار می شود. سالوادور کانونی برای برگزاری فستیوال ها و کارناوال های شادی در برزیل است. مهمترین خصوصیات این شهر که آن را به شهری متمایز تبدیل کرده است غذا، موسیقی و معماری آن است. 

شهر سالوادور در برزیلReviewed by اول تور on Feb 8Rating: 3.0شهر سالوادور در برزیلشهر سالوادور یکی از قدیمی ترین، پرحمعیت ترین و ثروتمند ترین شهرهای کشور برزیل است که در بیشتر روزهای سال جشنوارهای خیابانی در آن برگزار می شود. در این مقاله این شهر را به شما معرفی می کنیم.

شهر سالوادور یکی از قدیمی ترین، پرحمعیت ترین و ثروتمند ترین شهرهای کشور برزیل است که در بیشتر روزهای سال جشنوارهای خیابانی در آن برگزار می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی