شهر سائوپائولو در برزیل

شهر سائوپائولو در برزیل

شهر سائوپائولو

شهر سائوپائولو در برزیل

شهر سائوپائولو در برزیل

   شهر سائوپائولو یکی از شهرهای کشور برزیل است که بزرگترین  شهر آمریکای جنوبی است و جمعیتی بالغ بر 12.12 میلیون نفر دارد. این شهر به عنوان چهاردهمین شهر بزرگ جهان و مرکز اصلی مالی و صنعتی آمریکای جنوبی شناخته شده است. اولین مهاجری که این شهر را کشف کرد، یک ملوان پرتغالی به نام "جائو رامالهو"(Joao Ramalho) بود که بعد از شکسته شدن کشتی خود به این شهر منتقل شد. این شهر در فلات ارتفاعات برزیل و در فاصله ی کوتاهی از اقیانوس اطلس قرار گرفته و فاصله آن تا شهر ریودوژانیرو تقریبا 350 کیلومتر می باشد. سائوپائولو در برزیل دارای یک ترکیب فرهنگی با ملیت های برزیلی، ژاپنی، عرب، ایتالیایی و... می باشد و همین اجتماع فرهنگ ها موجب افزایش جذابیت بیشتر این شهر می گردد. این شهر با کشورهای آرژانتین، پاراگوئه، اروگوئه، بولیوی، کلمبیا،  ونزوئلا هم مرز می باشد. سائوپائولو مانند سایر شهرهای برزیل توسط مسیحیان "یسوعیون" (Jesuit Missionaries)( یکی از اعضای انجمن عیسی مسیح با فرقه کاتولیک) تاسیس شده است. نام سائوپائولو هم از نام همین انجمن، در تاریخ 25 ژانویه سال 1554 میلادی انتخاب و تأسیس شد.
   سائوپائولو یکی از اولین شهرهای برزیل بود که از رونق قهوه بهره مند شد و تبدیل به مرکز تجارت قهوه در قرن نوزدهم میلادی گردید و جز بخش های مهم اقتصادی برزیل به حساب می آمد. رونق قهوه باعث جذب مهاجران خارجی پس از سال 1860 میلادی شد و این مهاجران بیشتر شامل ژاپنی ها، چینی ها، کره ای ها و اعراب بودند. نکته ی جالب توجه در مورد شهر سائوپائولو این است که بیشترین آب پرتغال دنیا را تولید می کند.
   سائوپائولو برای گردشگرانی که ویزای توریستی برزیل دریافت کرده و به آن وارد می شوند یک تجربه ی شیرین را در تمامی این شهر فراهم خواهد ساخت. از تجربه زندگی شبانه و شب نشینی های جالب در شهر گرفته و همچنین لذت از جاذبه های فرهنگی و طبیعی  در کنار مردمان خونگرم آن می توان نام برد. بهترین زمان سفر به سائوپائولو از ماه مارس تا می (10 اسفند تا 10 اردیبهشت) و ماه اکتبر تا نوامبر( 10 مهر تا 10 آذر ) می باشد. 

شهر سائوپائولو در برزیلReviewed by اول تور on Jan 24Rating: 3.0شهر سائوپائولو در برزیلسائوپائولو یکی از شهرهای بزرگ برزیل و بزرگترین شهر امریکای جنوبی می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیار جذابی می باشد. در این مقاله این شهر را به شما معرفی می کنیم.

سائوپائولو یکی از شهرهای بزرگ برزیل و بزرگترین شهر امریکای جنوبی می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیار جذابی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی