شهر ریودوژانیرو در برزیل

شهر ریودوژانیرو در برزیل

شهر ریودوژانیرو

شهر ریودوژانیرو در برزیل

شهر ریودوژانیرو در برزیل

   شهر ریودوژانیرو در برزیل یکی از شناخته شده ترین و مهمترین شهرهای جهان است که با جمعیت 7 میلیون نفر تا سال 2017، بیست و ششمین شهر بزرگ جهان و شانزدهمین شهر بزرگ آمریکا و دومین شهر بزرگ برزیل است. این شهر بیش از 450 سال قدمت داشته و یکی از شناخته شده ترین شهرهای جهان محسوب می شود. این شهر زیبای توریستی در کنار سواحل زیبای اقیانوس اطلس و کوه های پوشیده از جنگل قرار گرفته است. شهرت شهر ریودوژانیرو بیشتر به خاطر سواحل زیبا و جذابی می باشد که بسیاری از گردشگران برای موج سواری، شنا و لذت بردن از سواحل آن، به این شهر سفر می کنند.
   از ویژگی های جالب توجه و کم نظیری که در شهر ریودوژانیرو به چشم می خورد این است که مردم می توانند با داشتن مجوزهای لازم در خیابان ها نقاشی کنند و نقاشی های زیبایی را از خود به یادگار بگذارند که موجب زیباتر شدن شهر و جذابیت های آن می گردد. ریودوژانیرو به خاطر اینکه در میان سه بندر ساحلی بزرگ واقع شده، آن را تبدیل به یکی از عجایب هفت گانه دنیا کرده است. این شهر سالانه پذیرای تعداد زیادی توریست و گردشگر است. شهر ریو در زیبایی و جذابیت شهرت خاصی در کشور برزیل دارد.

شهر ریودوژانیرو در برزیلReviewed by اول تور on Feb 17Rating: 3.0شهر ریودوژانیرو در برزیلشهر ریودوژانیرو یکی از زیباترین و پرجمعیت ترین شهرهای جهان است که به نقاشی های سطح شهر مشهور است. در این مقاله این شهر را به شما معرفی می کنیم.

شهر ریودوژانیرو یکی از زیباترین و پرجمعیت ترین شهرهای جهان است که به نقاشی های سطح شهر مشهور است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی