میلان ایتالیا

میلان ایتالیا

تور میلان جاهای دیدنی

میلان ایتالیا

میلان ایتالیا

میلان برای عاشقان مد و فشن بهشتی است که هیچ محدودیتی ندارد ، بزرگترین برند های جهانی مثل پرادا ، ورساچه ، آرمانی و بسیاری برند های معروف دیگر مرکز اصلی شان در میلان قرار دارد ، و بهترین و جذاب ترین زمان برای عاشقان فشن هفته مد میلان است ، البته خرید از این برند ها هزینه بالایی دارد ، اما شما اگر در زمان حراج برند ها و سایر فروشگاه ها به میلان سفر کنید ، هر مدل پوشاک و از هر رنگ و جنسی را که بخواهید میتوانید با قیمت های مناسب تر خریداری نمایید .

میلان همچنین برای فوتبال دوستان نیز بسیار محبوب است ، تیم های آس میلان و اینترمیلان و باشگاه های اصلی شان در این شهر قرار دارند و میتوان برای تماشای مسابقات این تیمهای محبوب به ورزشگاه ها ی خود تیمها رفت و هیجان بسیاری را تجربه کرد.

یکی دیگر از دیدنی های بسیار معروف میلان کلیسای دومئو است که معماری و طراحی بی نظیری دارد ، و همیشه مملو از توریستهایی است که غرق در شکوه این بنای زیبا شده اند ، و مجسمه بزرگ مریم مقدس نیز از زیبایی های دیگر این کلیسا است ، ورودی کلیسا رایگان است اما با هر پوششی نمیشود به داخل کلیسا رفت .

نقاشی  شام آخر داوینچی را کمتر کسی هست که نامش را نشنیده باشد و یا حداقل فیلم کد داوینچی را که موضوع اصلی اش همین نقاشی زیبا بود را ندیده باشد ، این نقاشی معروف و پر رمز و راز را میتوانید در کلیسای سانتا ماریا میلان ببینید که بر روی یکی از دیوارهای کلیسا قرار دارد .

در شهر میلان نیز مانند سایر شهر های ایتالیا خوراکی های لذیذی میتوانید میل کنید ، و نکته جالبی که در مورد خوراکی های ایتالیایی وجود دارد این است که هر کدام از شهرها یک نوع بستنی مخصوص و یک نوع پیتزای مخصوص به همان شهر را دارند ، البته در نظر داشته باشید که هزینه غذا در میلان کمی بالاست ، و فست فودهای زیادی هم در میلان وجود ندارند .

برای رفت و آمد در میلان بهترین گزینه مترو است زیرا گرفتن تاکسی هزینه بالایی را برایتان خواهد داشت ، بنابراین بهتر است در زمان ورود به میلان نقشه شهر را داشته باشید و بدانید که برای دیدنی جاهایی که قصد رفتن به آنها را دارید از کدام ایستگاه های مترو باید سوار و پیاده شوید.

مکانهای دیدنی میلان کم نیستند و در مطلب بعدی مهمترین های این مکانهای گردشگری را معرفی خواهیم کرد .

میلان ایتالیاReviewed by اول تور on Aug 18Rating: 4.5میلان ایتالیاتور ارزان ایتالیا دیدنی های میلان مد -فوتبال-هنر

1 دیدگاه

  1. علی.حسینی نژاد گفت:

    من کلیسای سانتا ماریا رو رفتم عالیه .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی