مکانهای دیدنی میلان

مکانهای دیدنی میلان

تور میلان دیدنی ها

مکانهای دیدنی میلان

مکانهای دیدنی میلان

در شهر میلان مکانهای دیدنی بسیاری وجود دارند که از روم باستان و با سبک معماری ایتالیایی قدیم حفظ شده اند ، و همچنین کلیساهای بسیاری در حکم موزه برای بازدید عموم آزاد هستند ، ما از بین تمام این جاذبه های گردشگری میلان مهمترینهای آنها را به شما معرفی خواهیم کرد .

  • کلیسای سانتا ماریا

کلیسای باستانی کوچک و لی بسیار زیبا که در هر گوشه اش آثاری از هنر های هنرمندان بزرگ دیده میشود ، اما مهمترین اثر هنری این کلیسای سبک دومنیکن تابلوی نقاشی اثر لئوناردو داوینچی است و تابلوی شام آخر برای تمام جهانیان شناخته شده است ، این تابلو در سالن ناهار خوری این صومعه بر روی دیوار نقش بسته است و با اینکه در طی سالها آسیبهایی دیده است اما همچنان از سراسر دنیا برای تماشای این اثر هنری توریستها به این کلیسا می آیند.

  • عمارت بررا

عمارتی به سبک دوره رنسانس است که امروزه به عنوان موزه استفاده میشود و در آن آثار هنری مختلفی جمع اوری شده که بیشتر آنها از کلیساهای مخروبه باستانی گرد آوری شده اند ، در این موزه آثار هنری از هنرمندان بزرگی مانند جیووانی ، رافائل و لورنزو را میتوان مشاهده کرد.

  • سالن تئاتر لااسکالا

این سالن مشهور اپرا یکی از بزرگترین سالنها در دنیا به شمار میرود ، و نام خود را از کلیسایی که پیش از این در این مکان قرار داشته گرفته است ، بنای 200 ساله ی لااسکالا در خود موزه ای هم دارد که آثاری از مجسمه ها ، لباسهای نمایش ، و نقاشی هایی مربوط به تئاترها و اپراهایی که در این سالن اجرا شده اند را شامل میشود ، در ماه های نوامبر تا ژوئیه فصل اصلی اجرای اپراهای بزرگان این هنر است که سالن بسیار شلوغ میشود ، اما در تمام ایام سال نیز اجرای تئاتر و اپرا در سالن برقرار است.

  • کلیسای جامع ال دومئو

نمونه ای کامل از سبک معماری باشکوه گوتیک ، از بزرگترین کلیساهای دنیا به شمار میرود ، و معروف ترین کلیسای میلان و شاید بتوان گفت ایتالیاست ، این بنای بسیار زیبا در محل یک قصر قدیمی بزرگ بنا شده مقداری از سنگهای به کار رفته در بنا نیز مربوط به همان آثار بجا مانده از قصر مخروبه است .

ساختن این کلیسا زمان طولانی ای برد تا جایی که ناپلئون بناپارت صبرش تمام شد و دستور داد تا برای مراسم تاجگذاری اش ساخت بنا را تمام کنند ، و به همین دلیل نیز مجسمه ای از ناپلئون را بر روی یکی از مناره ها ساختند ، نمای کلیسا شامل 52 ستون سنگی مرمر است و به وسیله 2245 مجسمه ساخته شده از مرمر نیز تزئین شده است ، همچنین در سالن اصلی کلیسا یک شیشه رنگی با نقش ونگاری زیبا به چشم میخورد که از جاذبه های مهم کلیسا محسوب میشود.

بام کلیسا و موزه ی کلیسا نیز بسیار دیدنی هستند و بازدید کنندگان بسیاری را به خود جذب میکنند.

  • قلعه فورزسکو

موزه ای است که در سالهای 1277 ساکنان سلطنتی داشته و امروزه در داخل آن مجموعه ای از آثار هنری و مجسمه های هنرمندانی چون میکلانژ در آن نگهداری میشوند ، جدا از زیبایی خود بنا آثار هنری داخل آن نیز طرفداران و بازدید کنندگان بسیاری دارد.

 

علاوه بر این جاذبه های دیدنی میلان کلیساها و موزه های کوچک و بزرگ دیگری نیز برای بازدید وجود دارند ، مانند کاخ اسفورتسسکو ، گالری ویتوریو ، کلیسای آمبروز ، نگارخانه پیناکوتا و بسیاری جاهای دیگر.

 

مکانهای دیدنی میلانReviewed by اول تور on Nov 1Rating: 4.5مکانهای دیدنی میلانتور ارزان میلان - مهمترین مکانهای دیدنی و گردشگری - راهنمای تور میلان ایتالیا - بهترین شهرهای دیدنی ایتالیا - مکانهای دیدنی میلان

تور ارزان میلان – مهمترین مکانهای دیدنی و گردشگری – راهنمای تور میلان ایتالیا – بهترین شهرهای دیدنی ایتالیا – مکانهای دیدنی میلان

4 دیدگاه ها

  1. آندرانیک گفت:

    واقعا معماری ایتالیا زیباست .

  2. هدی شهمیری گفت:

    من به همراه یک تور ارزان به میلان ذفتم و میتونم بگم بهترین سفر زندگیم بود . میلان خیلی زیبا و دیدنیه

  3. مهدی گفت:

    من عاشق میلانم 🙂 🙂 🙂

  4. محمد گفت:

    واقعا که یکی از شهر های زیبای دنیاست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی