پنج مکان دیدنی رم

پنج مکان دیدنی رم

تور رم دیدنی ها

پنج مکان دیدنی رم

پنج مکان دیدنی رم

قطعا دیدنی های شهر رم بسیار زیاد هستند و به همین پنج مورد خلاصه نمیشوند ، اما این مکانها که در این مطلب به توضیح و معرفی آنها میپردازیم از جمله دیدنی های رم هستند که حتما باید به دیدن آنها بروید زیرا معروف ترین و محبوب ترینهای دیدنی رم هستند.

  • شهر واتیکان

شهر واتیکان در واقع مقر رسمی و اصلی پاپ های دنیاست ، و کوچکترین دولت مستقل دنیا نیز محسوب میشود ، و نماد این شهر میدان بسیار زیبای سن پیتر است که معماری جالبی دارد و همچنین معروف ترین کلیسای دنیا با نقاشی های حیرت انگیز سقف آن که به قلم میکلانژ  طراحی شده اند ، کلیسای سیستین ، برای دیدنی تمام جاذبه های حیرت انگیز شهر واتیکان بهتر است یک نصف روز را در نظر بگیرید تا بتوانید تمام هنر های معماری و طراحی های کلیسا ها و موزه های داخل شهر واتیکان را بازدید نمایید.

  • پانتئون

یکی از بناهای باستانی روم که در حدود 2000 سال پیش ساخته شده است ، و در طول گذر زمان کمترین آسیب را دیده است ، معبد یا کلیسای پانتئون است ، در داخل این کلیسا مقبره چند تن از پادشاهان رومی قرار دارد و همچنین دیوار نوشته هایی به زبان لاتین که از همان زمان تا کنون باقی مانده اند دیده میشود.

  • کولسئوم

آمفی تئاتر کولسئوم رم به نوعی نماد بناهای باستانی ایتالیا محسوب میشود ، و یادگاری از روم باستان و جنگ های گلادیاتوری آن زمان است ، قدمت این آمفی تئاتر به 2000 سال پیش بازمیگردد و نمونه ای از هنر معماری زیبای ایتالیایی است .

  • آب نمای تروی

معروف ترین و به عبارتی زیبا ترین فواره جهان فواره تروی در رم است که به چشمه آرزوها نیز شناخته میشود ، از دیدنی هایی است که هیچکس در سفرش به رم نباید دیدن آن را از دست بدهد ، مجسمه های سنگی بسیار زیبایی که در این آب نما ساخته شده اند زیبایی فواره چندین برابر کرده اند وفضای دل انگیز و رویایی این فواره هر رهگذری را چند ساعت در این مکان به خود جذب میکند.

  • فروم رومی

بنایی به جا مانده از دوران روم باستان که محل اجرای نمایش ها ، برگزاری جشنهای طبقه سلطنتی ، نشست های بزرگان رومی و مراسم مختلف مربوط به طبقه اشراف در این مکان برگزار میشده است و امروزه مقدار کمی از این بنای با شکوه بجا مانده است .

از دیگر جاهای دیدنی رم که پیشنهاد میکنیم در برنامه گردش خود بگنجانید عبارتند از :

موزه ملی رم ، میدان ناوونا ، کلیساهای باستانی رم که گرچه فرصت نمیشود از همه آنها بازدید کرد ، اما بهتر است از راهنمای گردشگری بخواهید شما را به بازدید از چندتا از این کلیسا ها ببرد ، پله های اسپانیایی معروف ، قلعه سن آنجلو و بسیاری جاهای دیدنی دیگر که راهنمایان گردشگری به شما معرفی خواهند کرد.

     مطالب مرتبط :

     رم پایتخت ایتالیا

     ایتالیا

    ویزای توریستی ایتالیا

پنج مکان دیدنی رمReviewed by اول تور on Jul 21Rating: 5.0تور رم ایتالیاتور ارزان اروپا مکانهای دیدنی رم ایتالیا - آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی رم ایتالیا

1 دیدگاه

  1. یاشار گفت:

    به به چقدر دیدنی رم . حتما باید یک تور ایتالیا برم 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی