ایتالیا

ایتالیا

تور ایتالیا

ایتالیا

ایتالیا

          کشور ایتالیا که در جنوب اروپا قرار دارد ، یکی از اصلی ترین مراکز پایه گذار تمدن اروپا به شمار میرود ، و به همین دلیل کشور ایتالیا آثار ثبت شده تاریخی بسیاری دارد و میتوان گفت رتبه اول را در یونسکو داراست.

          شهر رم پایتخت ایتالیا از مهمترین مراکز مد و فشن ، خوراکی های لذیذ ایتالیایی ، اتومبیل های لوکس و همچنین مرکز سیاسی ایتالیا به شمار میرود.

          کشور ایتالیا از اعضای اتحادیه اروپاست و واحد پول آن یورو است ، زبان رسمی کشور ایتالیایی است اما مردم با غیر بومیان به زبان انگلیسی نیز صحبت میکنند.

          اکثر مردمان ایتالیا مسیحی کاتولیک هستند ، اما پروتستان ها ، یهودی ها و مسلمانان نیز در این کشور حضور دارند.

          آب و هوای ایتالیا معتدل است اما در جنوب آن تابستانهای گرم تر و در شمال آن زمستان های سرد دارد ، به طور کلی بهترین زمان سفر به ایتالیا در اواسط فروردین تا اواسط خرداد ماه است که هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد ، و در این مان تقریبا همه شهر های بی نظیر ایتالیا را میتوان گشت.

          از دیدنی های بیشماری که در ایتالیا وجود دارد و میتوان گفت تقریبا پنجاه درصد آثار باستانی دنیا در این کشور قرار دارند ، از ساختمانهای با معماری منحصر به فرد مانند کولسئوم ، پانتئون و برج پیزای معروف میتوان نام برد و همچنین دیدنی های طبیعی ایتالیا که در هر کدام از شهر ها جاذبه خاص خودش را دارد ، همگی جاذبه های توریستی ایتالیا به شمار میروند که این کشور کوچک و زیبا را به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی دنیا تبدیل کرده اند.

     مطالب مرتبط :

     سفارت ایتالیا

     غذا در ایتالیا

     ویزای توریستی ایتالیا

ایتالیاReviewed by اول تور on Jun 29Rating: 4.5تور ایتالیاتور اروپا دانستنی های ایتالیا

1 دیدگاه

  1. کمند.م گفت:

    رم ایتالیا یه شهر خیلی باستانی و قشنگیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی