شش جاذبه گردشگری شهر مادرید

شش جاذبه گردشگری شهر مادرید

تور ارزان برای بازدید از شش جاذبه گردشگری شهر مادرید

شش جاذبه گردشگری شهر مادرید

شش جاذبه گردشگری شهر مادرید 

  • میدان مرکزی مادرید:

توسط پادشاه فلیپ سوم در سال 1619 میلادی ساخته شده که مجسمه او در وسط میدان قراردارد . بسیاری از فستیوالها و جشنهای ملی در این میدان برگزار می شود

  • کاخ سلطنتی :

این کاخ محل اقامت رسمی پادشاه اسپانیا در شهر مادرید است و فقط برای مراسم تشریفاتی دولتی مورد استفاده قرار می گیرد . با این حال پادشاه Juan Carlos و خانواده سلطنتی در آنجا زندگی نمی کنند ، و در Palacio de la Zarzuela در حومه مادرید زندگی می کنند . Royal Palace در خیابان Bailén واقع شده است. این کاخ همیشه به روی عموم مردم باز است بجز زمانی که برای کارها رسمی دولتی مورد استفاده قرار می گیرد .

  • میدان پارتا آلکالا :

در قرن 17 توسط فرمان پادشاه کارلوس سوم بعنوان دروازه ورود به شهر کوچکی به نام Alcala در نزدیکی مادرید ساخته شد.

  • میدان پارتا دل سول :

دروازه خورشید یکی از میدان های پر رفت آمد شهر مادرید است . این میدان در مرکز (صفر کیلومتر ) شبکه شعاعی از جاده اسپانیا قرار دارد و تخته سنگی که روی آن نوشته شده است صفر کیلومتر را می توانید در پیاده روی این مکان ببینید . دروازه خورشید در نزدیکی Plaza Mayor قرار دارد و به دلیل مرکزیت این میدان بسیاری از هتل و ساختمان های اداری مادرید در نزدیکی این میدان واقع شده است .
این میدان همچنین دارای ساعت معروفی است که هر ساله مردم مادرید در این میدان سال نو را تحویل می کنند و با زدن  ضربه زنگ و بنا بر اعتقاداتی دوازده حبه  انگور می خورند و سال نو را آغاز می کنند . در ضلع جنوبی میدان می توانید مجسمه سوار بر اسب چالز سوم اسپانیا را ببینید و در سمت شمال میدان می توانید مجسمه خرس و madrone (توت فرنگی درختی ) را مشاهده کنید. مجسمه خرس و درخت حدود 20 تن وزن دارد . هر دو این مجسمه ها سمبل خانوادگی و اشرافی کشور اسپانیا محسوب میشود .

  • پارک رتیرو :

این پارک زیبا که دارای فواره‌ها و مجسمه‌های زیبائی می‌باشد قسمتی از جنگل‌هایی است که در زمان فلیپ دوم اطراف مادرید را احاطه کرده بودند. نزدیک درب ورودی این پارک دریاچه کوچک و زیبایی قرار دارد و قایقهای داخل دریاچه همواره مورد استفاده مردم می‌باشد.

 

  • طاق پیروزی :

یک نماد زیبا در شهر مادرید طاق پیروزی است که به صورت یک دروازه سنگی است که در بالای این دروازه تندیسی از چند اسب و به صلیب عیسی مسیح به چشم می خورد. این طاق دیدنی توسط دیکداتور فرانکو در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد و هدف از آن بزرگداشت ارتش در جنگ داخلی بود. طاق پیروزی 39 متر ارتفاع دارد که در زبان اسپانیایی به آن آر کو دی لا ویکتوریا گفته می شود. در پایین دست طاق نیز یک اتاقک سرپوشیده سنگی دیده می شود که محلی برای بازدید توریست هاست.

شش جاذبه گردشگری شهر مادریدReviewed by اول تور on Sep 9Rating: 4.5شش جاذبه گردشگری شهر مادرید توسط پادشاه فلیپ سوم در سال 1619 میلادی ساخته شده که مجسمه او در وسط میدان قراردارد . بسیاری از فستیوالها و جشنهای ملی در این میدان برگزار می شود

2 دیدگاه ها

  1. گرامی گفت:

    اسپانیا کشور بسیار جذابیه ، مخصوصا مادرید شهر بی نظیر و دیدنی ای هست، اطلاعاتی که دادید مفید بود ، تشکر

  2. مازیار گفت:

    مادرید اسپانیا اگر رفتید یه سر به سانیاگو برنابئو هم بزنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی