جاهای دیدنی والنسیا

جاهای دیدنی والنسیا

تور اسپانیا دیدنی های والنسیا

جاهای دیدنی والنسیا

جاذبه های گردشگری والنسیا

شهر والنسیای اسپانیا مانند سایر شهر های اسپانیا با جاذبه های گردشگری بسیار خود از مسافران پذیرایی میکند ، در سفر به والنسیای اسپانیا حتما به دیدار از مکانهایی که به شما عزیزان معرفی میکنیم بروید ، و البته جاهای دیدنی دیگری نیز برای بازدید و تفریح وجود دارند که در اولویت های بعدی قرار میکیرند .

  • شهر علم و هنر والنسیا

این جا، یک ساختمان بزرگ و چشم گیر است که روی بستر رودخانه ی توریا ساخته اند و داخلش ، هم یک موزه ی علم دارد ، هم یک رصدخانه ، هم یک سینمای آی مکس و هم یک آکواریوم . و در آینده قرار است یک موزه ی هنر هم آن جا راه بیفتد . شهر علم و هنر، بیشتر به خاطر معماری بی نظیرش است که شهرت دارد ، کاری از معمار هنرمند ، سانتیاگو کالاتراوا .

  • میدان Ayuntamiento

این میدان که در مرکز شهر قرار دارد با تعداد زیادی از ساختمان‌های مهمی نظیر City Hall، اداره‌ی پست مرکزی، موسسه‌ی Cinemographic و تئاتر Rialto ،  احاطه شده‌است . یک آب‌نمای دایره‌ای شکل و مجسمه‌ی قهرمان والنسیا، Francesc de Vinatea، این ناحیه را زینت بخشیده‌است. برخی از رویداد‌های اصلی جشنواره‌ی Falles در این میدان برگزار می‌شوند و این منطقه را به یکی از نقاط دیدنی در فصل بهار تبدیل میکنند .

  • کلیسای جامع والنسیا

به ماکت کوچکی از تاریخ معماری شهر می ماند ، بخشی از آن به سبک رمانسک است ، بخشی گوتیک ، یک جاهایی باروک و مختصری هم رنسانس . در مجموعه ی کلیسای جامع والنسیا ، کلیسای کوچکی وجود دارد به نام کلیسای جام مقدس . در ورودی اصلی این کلیسا ، جامی وجود دارد که می گویند همان جام مقدس گمشده ای است که مسیح و حواریون اش در شام آخر از آن نوشیده اند .

  • موزه آثار سرامیک

موزه‌ی ملی آثار سرامیکی (Museo Nacional de Ceramica Gonzalez Marti) در کاخی متعلق به قرن پانزدهم قرار گرفته که به سبک معماری روکو (سبک هنری قرن 18 میلادی) بازسازی شده‌است . در ورودی این موزه، مجسمه‌ی مریم مقدس قرار دارد . این موزه ، مجموعه‌ای از آثار سرامیکی یونانی و رومی و عربی و حتی دوران ماقبل تاریخ است . نمونه‌های سنتی اسپانیایی از مناطق  Manises، Paterna، Alcora به همراه آثار معاصر و آثار قدیمی در این موزه به نمایش در آمده‌اند . برخی از آثار پیکاسو نیز در این موزه دیده می‌شوند .

  • پارک های والنسیا

پارک توریا با زمین های بازی ، فضای سبز، مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی را بر بستر سابق رودخانه ی توریا ساخته اند . یک مجسمه ی عظیم الجثه از گالیور هم در این پارک ساخته اند که بچه ها دوست دارند کنارش ادای اهالی لیلیپوت را دربیاورند . پارک رئال ، از دیگر جاهای مناسب قدم زدن است که هم یک موزه ی علوم طبیعی دارد و هم یک باغ وحش کوچک .

  • بنای تاریخیLa Lonja de la Seda

این بنا که بین سال‌های 1482 و 1533 ساخته شده‌است، در گذشته برای تجارت ابریشم به کار می‌رفت . این بنای سه بخشی ساخته‌شده به سبک گوتیک و باغ پرتقال متصل به آن ، این منطقه را به یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری والنسیا ، تبدیل کرده‌است . ساختمان مرکزی که Sala de Contratacion  نام دارد جایی برای امضا‌کردن قرار‌داد‌ها بوده‌است که با ستون‌های مارپیچی تزیین شده‌است . قسمتی از آن دادگاه تجاری با تزیینات نقاشی‌های دیواری و قسمت دیگر آن سلول‌هایی برای بدهکارانی است که توسط دادگاه محکوم می‌شدند .

جاهای دیدنی والنسیاReviewed by اول تور on Aug 6Rating: 4.5جاهای دیدنی والنسیاآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی والنسیا در اسپانیا - جاهای دیدنی والنسیا - راهنمای سفر به والنسیا

1 دیدگاه

  1. aliram.l گفت:

    خیلی زیبا بود . ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی