دیدنی های بارسلون قسمت سوم

دیدنی های بارسلون قسمت سوم

بهترین تور ارزان دیدنی های شهر بارسلون

دیدنی های شهر بارسلون

دیدنی های شهر بارسلون قسمت سوم

  • کلیسای ساگرادا فامیلیا

 ساگرادای عجیب و مدرن است. کلیسایی بزرگ و نیمه‌کاره که اثر آنتونی گائودی معمار اسپانیایی‌ست و البته از کلیشه‌های معروف کلیساهای اروپایی هم در آن خبری نیست؛ بیشتر شبیه نقاشی‌های سوررئال است. گائودی اصولا به خاطر سبک عجیب و غریب و بسیار شخصی‌اش معروف است وساگرادا بزرگترین شاهکار اوست. او در ۱۸۸۴ ساخت این جاذبه گردشگری بارسلونا را آغاز کرد و بعد از ۴۲ سال تلاش در ۱۹۲۶ از دنیا رفت؛ در حالیکه هنوز هم نتوانسته بود آن را تمام کند. قرار است که در سال ٢٠٢٦ هم‌زمان با صدمین سالگرد درگذشت گائودی، ساخت این کلیسا به پایان برسد. گائودی اساسا خطوط راست را دوست نداشت، چون معتقد بود در طبیعت چنین خطوطی نداریم؛ در طراحی برج‌های ساگرادا هم از اشکال عجیب و قله‌های گرد و برآمده‌ کوه مونتسرات در ۴۰ کیلومتری بارسلونا الهام گرفته بود. این برج‌های صد متری در تمام شهر دیده می‌شوند. تعداد زیادی مجسمه که زندگی مریم مقدس و مسیح را به تصویر کشیده‌اند، نمای بیرونی ساگرادا را پوشانده‌اند. این کلیسا جزو میراث جهانی یونسکو و از مهمترین جاذبه‌های گردشگری بارسلونا است و هر سال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بازدید‌کننده دارد.

  • ورزشگاه و موزه‌ نیو کمپ

شهر بارسلون، برای طرفداران فوتبال و به خصوص باشگاه بارسلونا، معنی دیگری دارد و آن هم به خاطر ورزشگاه ۹۸ هزار نفری نیو کمپ است که یکی از  بزرگترین استادیوم اروپا و دنیا‌ست. گشت زدن در بخش‌های مختلف ورزشگاه و رد شدن از راهرو‌هایی که مخصوص ورود بازیکنان به زمین است، برای خیلی‌ها تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی حساب می‌شود. نیو کمپ ورزشگاه خانگی باشگاه بارسلونا است که بعد از رئال مادرید پرافتخار‌ترین تیم اسپانیا محسوب می‌شود. موزه‌ فوتبال باشگاه بارسلونا، از پرطرفدارترین موزه‌های بارسلونا هم نزدیک ورزشگاه قرار دارد. در بخش اول موزه، عکس‌ها، مدارک و نشان‌های پیروزی باشگاه روی یک دیوار شیشه‌ای قرار گرفته‌اند و با لمس صفحه‌های نمایش می‌توانید اطلاعات روی دیوار را ببینید. بخش دوم یک گالری هنر خصوصی است که آثار هنرمندان داخلی مثل دالی، میرو و تاپیس را به نمایش می‌گذارد.

  • ساحل بارسلونتا

ساحل و آفتاب بخش جدانشدنی سفر به بارسلون‌اند. بارسلونتا بخش آفتابی شهر است؛ منظقه‌ای رویایی کنار دریا که ساحل شنی و رستوران‌های دریایی معروفش وسوسه‌تان می‌کند تمام روز را آنجا بمانید. تابستان‌ها، بارسلونتا شلوغ‌ترین جای شهر است و البته نزدیک‌ترین ساحل شنی برای کسانی که در شهر هتل گرفته باشند. به جز قدم زدن، شنا کردن و آفتاب گرفتن می‌توانید موج‌سواری و قایق‌سواری را هم امتحان کنید. رستوران‌های ساحل غذا‌های دریایی خوشمزه‌ای دارند اما ارزان نیستند. البته یک سوپرمارکت محلی هم درست قبل از ساحل قرار گرفته که خوراکی و نوشیدنی با قیمت مناسب می‌فروشد. مسیر‌هایی هم برای دوچرخه‌سواری و اسکیت در امتداد ساحل وجود دارد که بچه‌ها در بارسلونا می‌توانند از آن لذت ببرند.

دیدنی های بارسلون قسمت سومReviewed by اول تور on Nov 19Rating: 4.5دیدنی های بارسلون قسمت سومبارسلون پایتخت و پرجمعیت ‌ترین شهر بخش خودمختار کاتالونیاست که جاذبه های گردش گری بسیار زیادی دارد. برای بیشتر آشنا شدن با بارسلون با ما همراه باشد.

آشنایی با بهترین جاهای دیدنی بارسلونا اسپانیا – دیدنی های بارسلون قسمت سوم – تور ارزان اسپانیا – تور اروپا

3 دیدگاه ها

  1. تیارا.موسوی پور گفت:

    ممنون مچکرم بابات این اطلاعات مفید من از شهر بارسلون فقط چندتا کلیسا و جاهای دیدنی را میشناختم اما فهمیدم این نه بارسلون بلکه اسپانیا تکه ای از بهشت است.

  2. علی گفت:

    ورزشگاه و موزه‌ نیو کمپ رو خیلی دوست دارم که واسه یکبارم شده برم

  3. محمد گفت:

    من که یکی از طرفدار های پرو پا قرص بارسلونام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی