بارسلونا اسپانیا

بارسلونا اسپانیا

تور اسپانیا بارسلونا

بارسلونا اسپانیا

بارسلونا اسپانیا

سفر به اسپانیا مساوی ست با شور و هیجان و حس خوب زندگی، مردم خونگرم و شاد، رنگ‌های زنده و آفتاب درخشان،به هرکدام از شهرهای اسپانیا که سفر کنید دنیایی از دیدنی‌های تکرار نشدنی برای شما خواهد داشت.
با اول تور همراه باشید تا به شهر بارسلونای اسپانیا سفری داشته باشیم.

بارسلون شهر زیبای کاتالان ها، شهر گائودی، شهر فوتبال، شهر آفتاب و دریا، و بزرگترین فرزند مدیترانه است . بارسلون همان است که از یک شهر اروپایی انتظار دارید ، دریا و ساحل، رستوران ها و کافه هایی که تا پاسی از شب گذشته بازند ، خیابان های پر توریست ، آثار دیدنی و موزه ها ، آثار معماری معروف، خرید و تفریح . بارسلون شهری ست برای همه ، شهری پر جنب و جوش و شاد و زیباست و هر چند روزی هم که آن جا بمانید ، باز هم جایی برای دیدن دارد . می توانید تمام وقتتان را به استراحت کردن ، شنا و آفتاب بگذرانید و عصرها ، بعد از خرید کردن از مغازه های رنگارنگ شهر، در رستوران هایش مهمان غذاهای خوشمزه ی اسپانیایی باشید و از زنده بودن شهر در شب ها لذت ببرید ، یا می توانید توریست نقشه  به دست فعالی باشید و موزه ها و آثار دیدنی را یکی پس از دیگری ببینید و عکس بگیرید و باز هم وقت کم بیاورید ، معمولا انتخاب توریستهایی که برای اولین مرتبه به بارسلونا سفر میکنند ترکیبی از هردوی این گزینه هاست .

شهر را می توان از خیابان لارامبلا شروع کرد . خیابان شلوغ و دیدنی مرکز شهر، پر از دست فروش و نقاش و دکه های سوغاتی و گل فروشی است . خیابان از یک طرف منتهی می شود به میدان کاتالونیا مرکزی ترین نقطه ی شهر ، متصل به خیابان های اصلی و خطوط متروی مختلف . پیاده روی در خیابان های اطراف لارامبلا و میدان کاتالونیا ، شما را در قلب بارسلونا فرو خواهد برد . نوازندگان دوره گرد گیتار به دست را خواهید دید با کلیساها و ساختمان های قدیمی زیبا ، خیابان های باریک و سنگ فرش شده و توریست ها و مغازه ها و رستوران های محلی . طرف دیگر خیابان لارامبلا ، به دریا و مرکزخریدها و رستوران ها و منظره ی زیبای قایق های پارک شده در آبی مدیترانه می رسد . در انتهای خیابان ، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند ، مجسمه ی بلند کریستف کلمب است که با دست راستش به سوی سرزمین جدید ( قاره ی آمریکا) اشاره می کند .

بارسلون شهر موزه های مختلف است . موزه ی ملی هنر کاتالونیا ، موزه ی هنرهای معاصر بارسلونا ، موزه ی خوان میرو ، موزه پیکاسو و موزه ی دریانوردی از بزرگ ترین موزه های شهر هستند . اگر طرفدار فوتبال هستید ، موزه ی باشگاه اف-سی بارسلونا برای شما دیدنی ترین موزه خواهد بود . هرچند دیدار از موزه ی باشگاه و دیدار از استادیوم معروف نیوکمپ با فروشـاه و سالن و رختکن پشت ورزشگاه ، آنقدر جذاب است که کسانی که طرفدار فوتبال نباشند را نیز به سوی خود خواهد کشاند .

بارسلون شهری ست با دیدنی های بی پایان . یکی از دیدنی های منحصر به فردش ، دهکده ی اسپانیولی یا پوبله اسپانیول در بالای تپه ی مونت خوییک است . دهکده ی اسپانیا ، دهکده ی قدیمی کوچکی است با رستوران ها و مغازه های صنایع دستی که قسمت های مختلف اسپانیا را با خانه ها و معماریشان شبیه سازی کرده و نموه ی کوچکی از اسپانیاست . از همان تپه ی مونت خوییک می توان با تله کابین خود را به قلعه ی بالای تپه رساند و از آن جا با تله کابین دیگری از روی دریا تا اسکله ای در وسط آب رفت . تله کابین ها مورد علاقه ی توریست ها و شلوغ اند ، اما ایستادن در صف به دیدن منظره ی شهر از بالا می ارزد .

آب و هوای بارسلونا

بارسلونا آب و هوای مدیترانه ای دارد و بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و پائیز است ، مخصوصا از ماه می تا جون ، یا از سپتامبر تا اکتبر ، در زمستان روزها هوای سرد و خشکی دارد ، و بیشتر اوقات آفتابی ، در ماه آوریل است که بیشتر باران می بارد و خطر توفان های مدیترانه ای ، تمام طول سال بالای سر شهر است . در ماه های ژانویه و آگوست ، هوا حتی شب ها هم گرم و شرجی است . از اواخر ماه جون تا اوایل اکتبر هم دریا برای شنا مناسب است .

چند نکته برای سفر به بارسلونا

  • زبان رسمی در بارسلون دو زبان کاتالان و اسپانیایی است و بیشتر تابلوهای راهنما به زبان کاتالان هستند ، اما اگر اسپانیایی بلد باشید به مشکل خاصی برنخواهید خورد .
  • بارسلون پر جیب برترین شهر اروپایی ست! جیب بری، دوربین دزدی و کیف دزدی از فرودگاه و ایستگاه قطار شروع می شود و در خیابان های شلوغی مثل لارامبلا به اوج خودش می رسد . این موضوع آن قدر شایع است که پلیس بارسلون کار زیادی نمی تواند بکند و شما خودتان بایـد مواظـب کیـف ، پاسپورت و دوربین تان باشید و چیزی را در جیب عقب شلوار یا کوله ی خود نگذارید . اگر کسی از شما پول خورد خواست ، جواب ندهید و به هیچ عنوان گول شعبده بازی و شرط بندی های کنار خیابان را نخورید .
  • بلیط های حمل ونقل 10 تایی در بارسلون بسیار ارزان قیمت هستند ، و با هر یک بلیط فرصت استفاده از تمام وسایل حمل و نقل عمومی را برای یک ساعت خواهید داشت ، اما اگر حوصله ی نقشه خواندن و مترو سوار شدن ندارید ، اتوبوس های توریستی ، بلیط های یک ، دو و سه روزه دارند و شما را از این اثر دیدنی تا اثر دیدنی بعدی می برند . کمی گران ترند ، ولی گاهی گرانی به راحتی شان می ارزد .
بارسلونا اسپانیاReviewed by اول تور on Aug 4Rating: 4.5بارسلونا اسپانیاآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی بارسلونا اسپانیا - دانستنی های بارسلونا اسپانیا

1 دیدگاه

  1. samar.naeemi گفت:

    جاهای دیدنی اسپانیا بی نظیره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی