کلیسا یادبود کریمیا استانبول ترکیه

کلیسا یادبود کریمیا استانبول ترکیه

یکی از مکان های دیدنی استانبول کلیسا یادبود کریمیا ترکیه اشاره کرد

کلیسا یادبود کریمیا استانبول ترکیه

کلیسا یادبود کریمیا استانبول ترکیه

این کلیسا را بیشتر به اسم کلیسا مسیح میشناسند،کریمیا کلیسایی انگلیسی و با قدمت زیاد است که در قرن نوزدهم در تکسیم-بیوگلو و برای پاسداشت سربازان انگلیسی ساخته شد.

اولینبار طرح احداث بنایی برای جنگجویان نبرد کریمیا در سال ۱۸۵۶میلادی عنوان شد و بعد، بعد از برپایی رقابتی،ویلیام برگر،توانست برنده شود و طراحی و معماری کلیسا کریمیا را به عهده بگیرد.البته بعدها این مسئله که معماری ویلیام برگر سبک انگلیسی نیست،سبب شد که برکنار شود و این کار به جرج ادموند محول شد.

در اواخر قرن نوزدهم کلیسای کریمیا ساخته و افتتاح شد.

جالب است بدانید که همه سنگهای این بنای بی نظیر را از کشور مالتا اورده اند و همواره در تمام روزهای یک شنبه مراسم عشاء ربانی برای زنده نگهداشتن یاد کریمیا برگزار میشود.

برای بازدید:باید۱۰ لیر (حدود ۱۰هزار تومان بپردازید.

آدرس: ترکیه، استانبول، بیوگلو، خیابان سردار اکرم ۸۳، شاهکولو

سبک معماری: نئو گوتتیک

کلیسا یادبود کریمیا استانبول ترکیه ، یکی از کلیسا های دیدنی استانبول به شمار می آید ، که شما با تهیه یک تور ارزان استانبول میتوانید از اینکلیسا زیبا دیدن نمایید. 

 

کلیسا یادبود کریمیا استانبول ترکیهReviewed by اول تور on Mar 18Rating: 4.0کلیسا یادبود کریمیا استانبول ترکیهکلیسا یادبود کریمیا استانبول ترکیه ، میتوانید از کلیسا یادبود کریمیا در سفر با تور استانبول دیدن کنید

کلیسا یادبود کریمیا استانبول ترکیه ، بکی دیگر از مکان های دیدنی ترکیه متوان به کلیسا یادبود کریمیا استانبول که یکی از جاذبه های دیدنی ترکیه است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی