کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول یکی از مکان های دیدنی استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

ییلدیز از آخرین،باشکوه ترین و وسیع ترین سکونتگاههای فرمانروایان عثمانی بود که احداث آن در اواخر قرن نوردهم میلادی به دستور عبدالمجید دوم به اتمام رسید.این قصر باشکوه از دو بنای اصلی و مجزا از یکدیگر به وجود آمده است.

در این مجموعه بی نظیر پارک وسیع و زیبا پر از گلها،لاله ها،گیاهان و درختانی از فصل ها و نواحی جغرافیایی متفاوت هم وجود دارند.علاوه بر گلها در این پارک یک استخر و گلخانه هم ساخته شده.در فضای خارجی کاخ یکی از زیباترین مناظر پانورامایی بسفر را مشاهده می کنید.

مجموعه ییلدیز از بنا‌ها و ویلاهای فرمانروایی عثمانی است و اولین عمارت آن در سال ۱۸۸۹میلادی و دومین ساختمانش که به اسم کوشک مراسم معرفی می شود،در سال ۱۸۹۸احداث شد.مجموعه کاخ ییلدیز به عنوان چهارمین کاخ فرمانروایی عثمانی شناخته شده که بعد از موفقیت عثمانی ها در استانبول بنا شد.

آدرس: استانبول، بشیکتاش، سرنسبی یوکوشو، بلوار بارباروس

کاخ ییلدیز استانبول ، یکی ازکاخ های دیدنی استانبول به شمار می آید ، که شما با تهیه یک تور ارزان استانبول میتوانید از کاخ ییلدیز استانبول دیدن نمایید. 

کاخ ییلدیز استانبولReviewed by اول تور on Mar 10Rating: 3.5کاخ ییلدیز استانبولکاخ ییلدیز استانبول، ییلدیز از آخرین،باشکوه ترین و وسیع ترین سکونتگاههای فرمانروایان عثمانی بود

کاخ ییلدیز استانبول ، یکی از دیدنی های استانبول است که با سفر به آنجا میتوان از آن بازدید کرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی