کاخ احلامور استانبول

کاخ احلامور استانبول

کاخ احلامور استانبول

کاخ احلامور استانبول

کاخ احلامور استانبول :

این کاخ که در حصار درختان است اقامتگاه تابستانه سلاطین عثمانی بوده.و نام خود را هم از همین درختان گرفته.احلامور در سالهای ۱۸۴۹-۱۸۵۵میلادی برای سلطان عبدالمجید احداث شد. عبدالمجید اوقات فراغت و استراحت خود را در احلامور میگذراند و در این کاخ از میهمانانش پذیرایی میکرد.

بعد از فوت سلطان عبدالمجید، سلطان عبدالعزیز و محمد رسات هم این کاخ را به عنوان اقامتگاه خود استفاده میکردند.

کاخ احلامور استانبول ، یکی از کاخ هاو بنا های تاریخی و دیدنی استانبول به شمار می آید ، که به شماپیشنهاد میشود با تهیه یک تور ارزان استانبول میتوانید از این کاخ و بنای تاریخی زیبای ترکیه دیدن نمایید. 

معماری این کاخ را معمار مشهور نیکاگوس بالیان انجام داده. ساختمان احلامور از دو قسمت کوشک معیت و کوشک مراسم تشکیل شده است. کوشک مراسم برای برپایی ضیافت و مراسم و کوشک معیت اقامتگاه شاه و خانواده اش بود.

در آخر در سال ۱۹۸۷، کوشک مراسم به عنوان کاخ موزه بازگشایی شد و کوشک معیت هم تبدیل به یک کافه تریای زمستانی برای عرضه خدمات شد. بوستان های این قصر هم هم اکنون به عنوان کافه تریای زمستانه موزه استفاده هستند.

کاخ احلامور استانبولReviewed by اول تور on Mar 1Rating: 4.5کاخ احلامور استانبولکاخ احلامور استانبول ، یکی از تاریخی ترین کاخ ها از زمان عثمانی است.

شما با سفر به استانبول میتوانید از یکی از بناهای تاریخی ترکیه دیدن نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی