موزه باستان استانبول

موزه باستان استانبول

موزه باستان استانبول از دیدنی ها

موزه باستان استانبول

موزه باستان استانبول :

این موزه در واقع از سه موزه مجزا تشکیل شده است:

▪موزه باستان شناسی اصلی ترین بنای موزه است.این بخش در قسمت چپ مجموعه است و در آن از اشیاء باستانی مربوط به قبل از اسلام و امپراتوری عثمانی نگهداری می شود.

▪موزه شرق باستان دقیقا مقابل موزه باستان شناسی جای گرفته.در این بخش مجموعه بزرگی از تندیس ها و تابوت های قدیمی نگهداری میشود که نشان دهنده تاریخ استانبول است.

موزه باستان استانبول ، یکی از زیباترین موزه های دیدنی استانبول به شمار می آید ، که شما با تهیه یک تور ارزان استانبول میتوانید از این موزه شگفت انگیز و زیبا دیدن نمایید. 

▪موزه هنرهای اسلامی یا قسمت کاشیها قسمتی است که در قرن پانزدهم به فرمان سلطان محمد فاتح ساخته شد.در این موزه مجموعه ای از کاشی های متعلق به دوره سلجوقی،آناتولی و عثمانی نگهداری میشود که پیشینه آنها به سالهای آخر قرن دوازدهم میلادی تا اوایل قرن بیستم باز میگردد.

این مجموعه باستان شناسی استانبول در مجاورت پارک معروف گولهانه جای دارد.پس شما  می توانید این دو جاذبه زیبای شهر را در با هم یکجا مشاهده کنید.

موزه باستان استانبولReviewed by رضا on Mar 8Rating: 4.0موزه باستان استانبولمیتوانید ازموزه باستان در سفر با تور استانبول دیدن کنید.

از دیدنی های استانبول میتوان به موزه باستان استانبول اشاره کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی