جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت3)

جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت3)

جزایر و سواحل استانبول

جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت3)

جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت3)

ساحل فلوریا
   محله فلوریا یکی از زیباترین و عیان نشین ترین مناطق استانبول محسوب می شود. این ساحل در حواشی دریای مرمره واقع شده است. ساحلی بسیار دیدنی، تمیز و شنی که به محیطی دوست داشتنی تبدیل شده تا بتوانید مدتی را برای تفریح و استراحت در آن سپری کنید. آتاتورک رئیس جمهور محبوب ترکیه به این ساحل علاقه بسیاری داشت و اغلب این منطقه را برای استراحت و تفریح انتخاب می کرد. حالا سکونتگاه ساحلی آتاتورک در این ساحل می توانید ببینید که به موزه تغییر کاربری داده و مردم می توانند از آن دیدن کنند. از امتیازات این ساحل، این است که در داخل استانبول واقع شده است و اگر که زمان نداشته باشید که به سواحل اطراف استانبول سفر کنید، فلوریا یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.
تفریحات: شنا در دریا، دوچرخه سواری، پیاده روی در کنار دریا
هزینه ورود: ۲۰ لیر (حدود ۲۰ هزار تومان)
آدرس: ترکیه، استانبول، فلوریا ترن ایستاسیونو کارسیسی
ساحل سوما
   سوما ساحلی بسیار زیبا و رویایی که در کناره دریای سیاه واقع شده است و البته امکانات بسیار جذاب و دوست داشتنی هم دارد. ساحلی که در آن چندین اقامتگاه ها، نمایشگاه ها و محل برگزاری جشنواره موسیقی وجود دارد. ساحلی به رنگ طلایی، شنی و تمیز دارد و در اطراف با تپه های سبز و زیبا محاصره شده است. محیط بسیار آرامش بخش دارد و در ضمن کلاس های متنوع و تفریحات جذابی دارد که می توانید از آن بهرمند شوید.
ساحل سوما حدودا ۲۳ هزار متر مربع وسعت دارد و در عصرها و شب ها نیز جمعیت زیادی را به طرف خود جذب می کند. در این منطقه گردشگری فضایی برای کمپینگ و چادر زدن فراهم شده است، ولی برای استفاده از آن باید از پیش هماهنگی لازم را به عمل آورید.
تفریحات: شنا در دریا، کلاس های یوگا، پیلاتس، کنسرت محلی و ...
ساعات بازدید: جمعه تا یک شنبه: ۱۲ شب تا ۱۰ صبح
آدرس: ترکیه، استانبول، خیابان اوسکومرو پنجاه و دو
ساحل شیله آکوا
   ساحل شیله آکوا منطقه زیبا و محبوب دیگری است که در اطراف استانبول جای گرفته، این ساحل را با اسم های ساحل آکوا و یا ساحل شیله هم معرفی می کنند. این منطقه فقط ۷۰ کیلومتر از محله اوسکودار استانبول دورتر است، و اغلب گردشگران این ساحل را برای استراحت و تفریح آخر هفته ها و روزهای گرم تابستانی انتخاب می کنند. 
   حواشی این ساحل، تعداد زیادی رستوران و هتل متفاوت واقع شده اند. درضمن دومین فانوس دریایی عظین اروپا هم در ساحل شیله آکوا جای دارد و به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی شیله محسوب می شود. برای اینکه به این ساحل برسید می توانید از اتوبوس های استانبول استفاده نمایید و بعد از ۱ ساعت و نیم به ساحل برسید.
تفریحات: شنا در دریا، ساحل گردی
آدرس: ترکیه، استانبول، اوزومکوم، محله بالی بی، خیابان آگلایانکایا
جزیره گالاتاسرای
   ممکن است مطلع نباشید دقیقا باید فقط مقداری از بخش شمالی پل بسفر فاصله بگیرید تا به یک جزیره کوچک و زیبا برسید. این جزیره که به جزیره گالاتاسرای معروف است فقط ۱۶۵ متر با ساحل اروپایی استانبول دور افتاده، مناظر و ویوی بی نظیری به سمت بسفر دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. در جزیره کوچک و دنج گالاتاسرای چند غذاخوری و کافه و استخر وجود دارد که همواره میزبان افراد معروف و محبوب زیادی بوده است.
آدرس: ترکیه، استانبول، بشیکتاش، جزیره گالاتاسرای

جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت3)Reviewed by تور استانبول on Dec 3Rating: 3.0جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت3)شهر استانبول یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور ترکیه است که دارای جزایر و سواحل بسیار زیبایی است و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. در این مطلب جزایر و سواحل دیدنی استانبول را معرفی می کنیم.

شهر استانبول یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور ترکیه است که دارای جزایر و سواحل بسیار زیبایی است و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

1 دیدگاه

  1. مهدی گفت:

    جزایر استانبول واقعا دیدنیه حتما برای یک بار دیدن خیلی پشنهاد میشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی