جزایر پرنسس استانبول ترکیه

جزایر پرنسس استانبول ترکیه

تور ارزان استانبول

جزایر پرنسس استانبول ترکیه

جزایر پرنسس استانبول ترکیه

یکی از مکان های دیدنی و لذت بخش تور استانبول دیدن از جزایر فوق العاده دلفریب و زیبای پرنسس است. استانبول چند جزیره زیبا و خوش آب و هوا دارد که از میان آنها جزیره بیوک آدا بیشترین سطح گردشگر را به خود جذب کرده.

برای رفتن به این جزیره قشنگ و بی همتا میتوانید از اتوبوس های دریایی که در زمانهای ویژه ای حرکت میکنند بهره ببرید. اتوبوس ها در میان راه در چند جزیره می ایستند اما بیشتر مسافران در جزیره بیوک آدا کشتی را ترک می کنند.

در این جزیره به جز خودروهای پلیس هیچ خودرویی مشاهده نمی شود، کالسکه و موتورهای برقی برای حمل زمینی و قایق ها برای گردش دور جزیره استفاده می شوند. دوچرخه سواری هم یکی از تفریحات متداول در میان مسافران و اهالی بومی جزیره است، مکان های کرایه دوچرخه در جزیره موجود است.

برای بازدید از جزیره میتوانید از کالسکه هایی که برای همین کار در نزدیکی اسکله موجود هستند استفاده کنید، این گردش در حدود یکساعت وقت می گیرد،یک توقف کوچک و کوتاه مدت برای استراحت در میان راه هم است. این جزیره رویایی هوایی تمیز با منزل هایی ویلایی و باغچه هایی سرسبز دارد، خیابانها مملو از درخت و گل می باشند.

خوردن صبحانه های محلی در رستوران هایی با چشم اندازهای منحصر بفرد میتواند توصیه ایده آلی باشد. یکی از جاذبه های جزیره، کلیسایی قشنگ بربالای یک تپه است، هنگامی که با استفاده از درشکه ها و اسب های ویژه جابجایی گردشگران به کلیسا رسیدید از چشم اندازی که زیر پای شما جای دارد شوکه خواهید شد، زیرا چشم اندازی زیبا و بی نظیر از جزیره بیوک آدا رو به روی چشمان شما جای دارد.

اطراف اسکله بخش اصلی جزیره قرار دارد، مکانی پر از غذاخوری، قهوه خانه و مراکز خریدی که با حضور مسافران گرمتر و پررونق تر شده اند. جنوب جزیره خیلی ساکت است و از محوطه های جنگلی این قسمت را تنها با قایقها می توانید دیدن کنید در بغل اسکله جزیره رستورانها و کافه هایی قشنگ موجود هستند که شما میتوانید با سلیقه خودتان رستورانی را برای غذا خوردن انتخاب کنید. چنانچه از طرفداران بستنی هستید، بستنی های خوش مزه و جذاب جزیره را از یاد نبرید.

با استفاده از نقشه جزیره میتوانید سرگرمی های مورد علاقه خود را برگزینید، چنانچه به شنا علاقه دارید  و فصل گرما و تابستان را برای سفر انتخاب نموده اید میتوانید از پلاژهای جزیره استفاده کنید.

چنانچه میل به اقامت در جزیره را دارید هم میتوانید از هتل های جزیره با توجه به بودجه خود، هتلی را انتخاب کنید.

دلیل نام گذاری این جزایر جالب توجه است. در زمان امپراطوریهای بیزانس و امپراطوری ترکان، شاهزاده ها و پرنس هایی که به خاطر تخت قدرت، نزاع بینشان بوجود می آمد از طرف امپراطور به این جزایر تبعید میشدند. این روزها، جزایر پرنس استانبول یک مکان دلپذیر بویژه در تابستان برای اشخاص معروف استانبول هم است. استانبولی ها و گردشگرها برای لذت بردن از جنگلهای پاینه ، جاهای مذهبی و تاریخی ، پلاژها و تفریحات متفاوت جزیره به جزیره بیوک آدا مسافرت مینمایند.

جزایر پرنسس استانبول ترکیهReviewed by اول تور on Dec 1Rating: 3.5جزایر پرنسس استانبول ترکیهیکی از مکان های دیدنی و لذت بخش تور استانبول دیدن از جزایر فوق العاده دلفریب و زیبای پرنسس است.

بهترین جاهای دیدنی استانبول – جزایر پرنسس استانبول ترکیه – تور ارزان استانبول – راهنمای تور استانبول – جاذبه های گردشگری استانبول

1 دیدگاه

  1. نیما گفت:

    چه هیجان انگیز .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی