برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا استانبول ترکیه

تور ارزان استانبول

برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا استانبول ترکیه

چنانچه دوست دارید منظره 360 درجه از استانبول مشاهده کنید به برج گالاتا بروید. پیشنهاد می کنیم حتماً بصورتی وقتتان را تنظیم کنید تا در زمان غروب و یا طلوع آفتاب از مناظر برج بویژه تنگه بسفر بازدید نمایید. با اول تور همراه باشید تا با این برج زیبا بیشتر آشنا شویم.

برج گالاتا مثل خیلی از دیدنی های ترکیه و استانبول از دوره سلاطین ‌بزرگ مثل سلاطین عثمانی است. بنای نخستین برج گالاتا یا گالاتا کوله سی در سال 528 قرون‌وسطی با طرح معماری آن دوره یعنی ایکونیک احداث ‌شده است.

این برج در سال 1348 به‌عنوان بلندترین بنای شهر گالاتا استانبول بنا شده و تا کنون چنانچه بخواهید خاصترین و زیباترین منظر از شهر و شاخ طلایی را مشاهده کنید باید از برج بازدید کنید.

بلندی برج حدود هفتاد متر از سطح زمین است که شامل نه طبقه با طرح استوانه‌ای و گنبدی به صورت کلاه استوانه‌ای با وزن ده هزار تن با قطر بیرونی حدود شانزده متر می‌باشد.

برج گالاتا استانبول ترکیهReviewed by تور ارزان on Nov 26Rating: 3.0برج گالاتا استانبول ترکیهبهترین جاهای دیدنی استانبول ترکیه - برج گالاتا استانبول ترکیه - تور ارزان استانبول - راهنمای تور ترکیه - تور استانبول

بهترین جاهای دیدنی استانبول ترکیه – برج گالاتا استانبول ترکیه – تور ارزان استانبول – راهنمای تور ترکیه – تور استانبول

1 دیدگاه

  1. sohrab aghaee گفت:

    ممنون بابت مطلبتون. زیبا ، مفید و کامل بود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی