بهترین باغ وحش های استانبول (قسمت1)

بهترین باغ وحش های استانبول (قسمت1)

باغ وحش استانبول

بهترین باغ وحش های استانبول (قسمت1)

بهترین باغ وحش های استانبول (قسمت1)

پارک دلفیناریوم استانبول
   وارد بزرگ ترین دلفیناریوم اروپاست می شوید. این پارک در محله ایوب و گلدن هورن استانبول جای دارد. در این مجموعه نمایش جالب توجه دلفین ها را می بینید و اگر بخواهید می توانید با آن ها شنا کنید و این موجودات دوست داشتنی را لمس کنید. این  نمایش یک ساعته خواهد بود و در اخر نمایش دلفین ها اجازه دارید که با دلفین ها عکس بندازید. برای شنا کردن با دلفین ها، لازم است به شنا کردن  به تنهایی وارد باشید، چون استخرهای دلفین ها عمقی ۵ متری دارند و نمی توانید از وسیله اضافی مثل جلیقه در آن استفاده کنید. در ضمن در فصل زمستان، کودکان بالای ۱۰ سال و در فصل تابستان کودکان بالای ۶ سال هم می توانند با دلفین ها شنا کنند.
ساعات بازدید: از ۹ تا ۱۸ عصر.
هزینه ورود:
بزرگسالان: ۶۰ لیر (حدود ۵۲ هزار تومان)
کودکان (۳ تا ۱۴): ۴۵ لیر (حدود ۴۰ هزار تومان)
دانش آموزان و معلم ها: ۴۵ لیر (حدود ۴۰ هزار تومان)
افراد بالای ۶۵ سال: ۴۵ لیر (حدود ۴۰ هزار تومان)
هزینه بازی ها:
شنا با دلفین ها (۱۰ دقیقه):
یک نفره: ۱۲۰ دلار یا ۳۹۰ هزار تومان؛ 
۲ نفره: ۲۰۰ دلار یا ۶۵۰ هزار تومان؛ 
۳ نفره: ۲۷۰ دلار یا ۸۸۰ هزار تومان
بازی با دلفین ها(۱۰ دقیقه): 
یک نفره: ۱۲۰ دلار یا ۳۹۰ هزار تومان؛
۲ نفره: ۲۰۰ دلار یا ۶۵۰ هزار تومان؛
۳ نفره: ۲۷۰ دلار یا ۸۸۰ هزار تومان
غواصی (۲۰ دقیقه):
یک نفره: ۲۰۰ دلار یا ۶۵۰ هزار تومان؛
۲ نفره: ۳۷۰ دلار یا ۱.۲ میلیون تومان؛
۳ نفره: ۴۵۰ دلار یا ۱.۵ میلیون تومان
آدرس: استانبول، ایوب، خیابان سیلاحتاراگا
باغ وحش بسفر
   مجموعه ای از حیات وحش که وسعت بسیار زیادی دارد و در بخش آسیایی استانبول واقع شد و با قسمت اروپایی استانبول فقط ۲ ساعت فاصله دارد. چنانچه قصد دیدن این باغ وحش را دارید بلید بدانید که، با ورود به باغ وحش بسفر طیف وسیعی از حیوانات متفاوت و گل و گیاهان زیاد در برابرتان قرار خواهند گرفت. در این باغ وحش ۲۸۶ گونه متفاوت جانوری و ۶۰۰ گونه گیاهی را خواهید دید و این نشان می دهد که علاوه بر باغ وحش بودنش یک باغ بسیار بزرگ زیبا هم محسوب می شود.
   توجه کنید که باغ وحش بسفر بزرگ ترین و تنها باغ وحش معتبر استانبول و ترکیه است. با اینکه این مجموعه اسم و شهرت بسفر و استانبول را به دنبال خود دارد، ولی در شهر نیست و فقط در نزدیکی استانبول جای گرفته است. اگر دوست داشته باشید می توانید در این باغ وحش در محیطی کاملا امن و بهداشتی از قسمت های روباه، شیر، خرس، خرگوش، شتر، ببر، گربه، اسب، گورخر، سگ، بز، میمون، گوزن، لاک پشت، مار، کروکودیل، پرندگان و ماهی ها دیدن کنید.
ساعات بازدید: ۹ تا ۱۷ عصر.
هزینه ورود:
بزرگسالان: ۳۲ لیر (حدود ۳۲ هزار تومان)
کودکان ۵ تا ۱۷ سال: ۲۵ لیر (حدود ۲۵ هزار تومان)
کودکان ۰ تا ۴ سال: رایگان 
آدرس: ترکیه، کوجائلی، داریکا، محله پیری رئیس، خیابان توزلا شماره دویست و نود و هفت.
آکواریوم استانبول
   آکواریوم استانبول یکی از پارک های موضوعی و منحصربفرد استانبول محسوب می شود، جالب است بدانید که بزرگترین آکواریوم در دنیا هم محسوب می شود. بخش جالب توجه این مجموعه، آکواریومی دو طبقه با مخازنی در اندازه های متفاوت است و حدود  ۱۷۰۰۰ جاندار دریایی در ۱۵۰۰ گونه را در خود جای داده. توجه کنید که این پارک موضوعی امکانات تفریحی جالبی همچون تعدادی استخر سرباز و سرپوشیده، سالن ماساژ، رستوران هایی با چشم اندازهای بسیار زیبا رو به دریا و مرکز خرید بزرگی هم دارد که ساعات خوشی را برای بازدیدکنندگان رقم میزنند. 
   جالب است بدانید در این آکواریوم بزرگ، شبیه سازی ۱۷ منطقه و زیست بوم جهانی وجود دارد. در این شبیه ساز شما از مکان هایی همچون دریای سرخ، سیاه، اژه و مدیترانه و مرمره دیدن می کنید. از تفریحات هیجان انگیز این مجموعه می توان به: خوراکی دادن به آبزیان، غواصی کنار کوسه ها، ماجراجویی در هزارتوی آینه ای، شبیه ساز flyride و برگزاری مراسم های متفاوت اشاره نمود.
ساعات بازدید: هر روز: ۱۰ تا ۱۹ عصر.
آخر هفته ها: ۱۰ تا ۲۲ شب.
هزینه ورود:
افراد عادی: ۵۳ لیر (حدود ۴۶ هزار تومان) 
کودکان ۲ تا ۱۲ سال: ۳۵ لیر (حدود ۳۰ هزار تومان) 
کودکان ۰ تا ۲ سال: رایگان 
آدرس: استانبول، فلوریا، خیابان یسیلکوی هالکالی، منطقه سنلیککوی

بهترین باغ وحش های استانبول (قسمت1)Reviewed by تور استانبول on Dec 29Rating: 3.0بهترین باغ وحش های استانبول (قسمت1)شهر استانبول دارای تفریحات و جاذبه های بسیار زیبایی است که یکی از آن ها انواع باغ وحش های زیبای این شهر است که بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده اند. در این مقاله بهترین باغ وحش های استانبول را به شما معرفی می کنیم.

شهر استانبول دارای تفریحات و جاذبه های بسیار زیبایی است که یکی از آن ها انواع باغ وحش های زیبای این شهر است که بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی