اروگوئه

اروگوئه

تور ارزان اروگوئه

تور اروگوئه

آشنایی با اروگوئه

اروگوئه  کشور کوچکی واقع در جنوب شرقی آمریکای جنوبی، به پایتختی مونته‌ویدئو است. نام رسمی اروگوئه «جمهوری خاوری اروگوئه» و یا «جمهوری شرقی اروگوئه» است. اروگوئه ۳٫۳ میلیون نفر جمعیت دارد که ۱٫۸ میلیون نفر از آنها در منطقه کلان‌شهری پایتخت کشور زندگی می‌کنند. زبان رسمی کشور، اسپانیایی و واحد پول آن پزوی اروگوئه است. حدود ۵۸ درصد از مردم این کشور مسیحی و حدود ۴۱ درصد بی‌دین هستند. اروگوئه به عنوان سکولارترین کشور آمریکای جنوبی شناخته می‌شود. یکی از دلایل آن این است که جمعیت بومی‌های آمریکای جنوبی در این منطقه کم بوده و به این خاطر مبلغان مسیحی اسپانیایی در زمان استعماری کمتر به این ناحیه اعزام می‌شدند. حدود ۸۶ درصد از مردم اروگوئه سفیدپوست هستند. بیشتر مردم این کشور از تبار اسپانیایی و ایتالیایی‌اند (یک‌چهارم جمعیت، ایتالیایی‌تبار است) . این کشور تا سال ۱۸۱۱ مستعمره اسپانیا بود. اروگوئه در سال ۱۸۲۵ از امپراتوری برزیل اعلام استقلال کرد و این استقلال در سال ۱۸۲۸ به رسمیت شناخته شد. اروگوئه امروزه یک جمهوری پارلمانی است.

جقرافیای اروگوئه

یکی از کشورهای آمریکای جنوبی که ۱۷۶٫۲۱۵ کیلومتر مربع مساحت و ۳٬۳۹۹٬۲۳۷ نفر جمعیت دارد. از این تعداد ۱٫۸ میلیون نفر در مونته ویدئو و حاشیه آن زندگی می‌کنند. این کشور از سمت شمال با برزیل، از غرب با رود اروگوئه، از جنوب غربی با دهانه رودخانه پارانا (به معنی «رودخانهٔ نقره» که در زبان انگلیسی به «ریور بلات» معروف است)، از جنوب با آرژانتین و از جنوب شرقی با اقیانوس اطلس محدود می شود. این کشور، دومین کشور کوچک مستقل در آمریکای جنوبی است و فقط از سورینام بزرگتر است. (از گویان فرانسه نیز بزرگتر است که هنوز مستقل نشده‌است.)

قومیت ها و مذهب در اروگوئه

جمعیت اروگوئه ۳٫۵ میلیون نفر است. ٪۸۵.۸ جمعیت از نژاد اروپایی سفید می‌باشد که از اصلیت‌های ایتالیایی اسپانیایی و به دنبال آنها انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایرلندی، روسی، اسکاندیناوی و ارمنی، می‌باشند. دولت و کلیسا بطور رسمی از یکدیگر مجزا هستند. اغلب مردم اروگوئه به دین کلیسای کاتولیک رم اعتقاد دارند (٪۶۶)، تعداد کمی پروتستان (٪۲) و یهودی و مسیحیان ارمنی (٪۱) و افراد زیادی بدون ایمان (٪۳۱) می‌باشند .

گردشگری در اروگوئه

بیشتر گردشگرانی که از اروگوئه بازدید می کنند، شهروندان کشورهای همسایه به ترتیب شامل شهروندان کشورهای آرژانتین،برزیل،شیلی و پاراگوئه می باشد.

مهمترین شهرهای توریستی اروگوئه به ترتیب مونته ویدئو،پونتا دل استه،لیتورال ترمال و کولونیا می باشد. اروگوئه از لحاظ تاریخی ،فاقد آثار باستانی قابل توجهی می باشد و بجز آثار باستانی موجود با قدمت کمتراز 500 سال در شهر کولونیا در 200 کیلومتری مونته ویدئو،تقریبا فاقد پیشینه باستانی است.فلذا گردشگران ورودی عموما به هدف سرگرمی، خوشگذرانی و گذراندن اوقات در سواحل این کشور ،پای به این کشور می گذارند و در زمره گردشگران فرهنگی به شمار نمی آیند.

اروگوئه دارای دو فصل تابستان و زمستان است.دور اول گردشگری در اروگوئه از 24 دسامبرکه شروع تعطیلات کریسمس می باشد آغاز و تا پایان هفته توریسم که هفته اول آوریل است، ادامه خواهد داشت. دور دوم سفرهای توریستی به اروگوئه ، دو هفته در ماههای جولای و یک هفته میانی در ماههای سپتامبر است که به ترتیب مصادف با پایان امتحانات مدارس و دانشجویان دانشگاههای کشور است . در هرصورت فصل گردشگریی در اروگوئه در این ایام از سال که فصل تابستان اروگوئه است، می باشد و در فصل زمستان اروگوئه، بدلیل سرمای هوا و وجود بادهای شدید که از ناحیه اقیانوس اطلس به سمت این کشور می وزد،تعداد گردشگران ورودی به اروگوئه به شدت کاهش می یابد.

اروگوئهReviewed by اول تور on Sep 1Rating: 4.5تور ارزان اروگوئهتور ارزان - مناطق دیدنی اروگوئه - آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی اروگوئه

3 دیدگاه ها

  1. یحیی گفت:

    خیلی زیبا بود ممنونم .

  2. خضری گفت:

    بهترین برگزارکننده تور اروگوئه

  3. صنعتی گفت:

    بهترین برگزارکننده تور اروگوئه در ایران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی