تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (6)

تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (6)

تور کوهنوردی ارمنستان

تور ارمنستان

تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (6)

مسیر ششم (E6): روستای آغاوناواناک - بیشه سرخ چوب ها

از بزرگراه آیجوان مسیرتان را آغاز کنید و بعد از 16 کیلومتر به طرف راست حرکت کنید تا به شهر چامباراک برسید. 11 کیلومتر دیگر از روستای آغاوناوانک را که پیش بروید به نقطه شروع می رسید. 

 شرح مسیر: این مسیر با پیاده روی 800 متری جاده کنار رودخانه شروع می شود تا به صخره هایی خزه پوش برسید. این راه را ادامه دهید تا به کلیسای آستواتساتسین (Astvatsatsin Church) برسید. تنها بخش هایی از این کلیسای بسیار قدیمی برجای مانده است. در ضمن در بخش شرقی مسیر، یک روستای قدیمی وجود دارد که تقریبا از بین رفته و بقایای آن داخل جنگل پنهان مانده. از کلیسا 100 متر که فاصله بگیرید به آلاچیق می رسید در کنار آلاچیق چشمه ای آب معدنی وجود دارد. 

یکی از پوشش های گیاهی منحصربفرد و باارزش سرخدار در منطقه قفقاز در این بخش واقع شده است. درختان این جنگل قدمتی 200 تا 300 ساله دارند و برخی از آن ها تا 25 متر هم ارتفاع دارند.

 جاذبه های مسیر: گیاهان این مسیر را دم اسبی صحرایی، مرزنگوش، نعنا و تمشک وحشی تشکیل می دهند. دارکوب سیاه و گوزن هم حیوانات این منطقه هستند. 

 طول مسیر: 1.5 ساعت | 1.7 کیلومتر (مسیر رفت : 45 دقیقه)

 علامت: دارد

 درجه سختی: متوسط

 ارتفاع مسیر: 1401 تا 1520 متر

 نوع مسیر: دو طرفه

 شرایط جاده: جاده خاکی

 ارتباط تلفنی: دارد

تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (6)Reviewed by تور ارزان قطر on Nov 8Rating: 3.5تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (6)تور کوهنوردی پارک ملی،تور ارمنستان

تور کوهنوردی در نزدیک ترین منطقع در شمال ایران، ارمنستان .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی