ابوظبی

ابوظبی

تور ابوظبی امارات

تور ارزان ابوظبی

آشنایی با ابوظبی

پایتخت امارات متحده عربی و مرکز مهم سیاسی دولت امارات شهر ابوظبی است و مراکز تفریحی و مراکز خرید بسیاری در این شیخ نشین مدرن وجود دارد ، شما میتوانید با خرید تور ارزان ابوظبی به این شهردیدنی بروید و از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید.

ابوظبی ثروتمندترین صندوق پول را در جهان دارد و در شرایطی که مقامات اماراتی علاقه مندند همه ی برترین ها را توی شهرهایشان جمع کنند، تعجبی ندارد که ابوظبی بهترین گزینه برای این کلکسیون باشد، چون به هر حال پایتخت امارات متحده ی عربی است ، شهر به شکل یک T در کنار دریا قرار گرفته است ، و آب و هوایی گرم و مرطوب دارد ، غیر از زمستان ها که دمای هوا در شب ها خنک به حدود 15 درجه سانتیگراد میرسد ، و در بعضی روزهای گرم تابستان دمای هوا به 50 درجه هم میرسد ، اما همه جا سیستم های خنک کننده وجود دارد.

اگر عاشق خرید کردن هستید، ابوظبی شهر رویاهای شماست ، آن قدر مرکز خرید بزرگ دارد که برای دیدن همه شان، باید روزهای زیادی در این شهر بمانید. معروف ترین مرکز خرید ابوظی، مارینا است با فواره های موزیکال، سقفی که شبیه سقف سالن مدرسه ی هاگوارتز است و پرچم بزرگ امارات در قسمت ورودی که 123 متر ارتفاع دارد و بلند ترین پرچم دنیاست .

بد نیست بعد از خرید کردن از فروشگاه های مارینا، گشت و گذار را از جاده ی کورنیش شروع کنید. در جاده ی سرسبز کورنیش، راه های مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری، زمین های بازی مخصوص بچه ها، کافه های روباز، ساحل عمومی مجانی، آب نماها و مجسمه ها و نورپردازی های جذابی وجود دارد که می تواند برای هر سلیقه ای، سرگرمی مناسبی داشته باشد.

یکی دیگر از بناهای عظیم دنیا که در ابوظبی قرار دارد، مسجد شیخ زائد است. این مسجد بعد از مسجد النبی و مسجد الحرام سومین مسجد بزرگ دنیا است که به دستور شیخ زائد بر روی تپه ی سرسبزی به ارتفاع نه متر ساخته شده و بزرگ ترین سجاده ی دنیا نیز  که یک فرش ایرانی می باشد  همین جا پهن شده است .

در تمام مراکز خرید رستوران های زیادی وجود دارد ، از فست فودهای زنجیره ای امریکایی و اروپایی گرفته تا رستوران های ایتالیایی، مکزیکی،عربی، هندی و چینی ، رستوران هندی آشاز در مرکز خرید خالدیا یکی از بهترین هاست که اسمش را از خواننده مشهور بالیوودی گرفته است  .

تورهای روزانه ای در ابوظبی برپاست که توی بیشتر هتل ها یا مراکز خرید می شود اطلاعاتشان را پیدا کرد ، سافاری بیابان که از صبح با شترسواری و بالا و پایین رفتن از تپه های نرم و  طلایی شن شروع میشود و شب در کنار چادر های صحرایی و دور آتش با پذیرایی سنتی عربی پایان می پذیرد . همچنین تور هلیکوپتر که از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر افراد را روی شهر ابوظبی میگرداند ف اما باید از قبل برای این تور رزرو گرفته باشید و از مرکز خرید مارینا میتوانید برای رزرو اقدام کنید .

آب و هوای ابوظبی

هوای ابوظبی، گرم و خشک است و می توان انتظار داشت که در طول سال، آسمان آبی و آفتابی باشد. ماه های ژوئن تا سپتامبر (اواسط خرداد تا اواسط مهر)، هوا بسیار گرم و مرطوب است و گاهی طوفان های شن هم به راه می افتند. از نوامبر تا مارس (آبان تا اسفند)، هوای ابوظبی خنک تر است و گاهی هم مه آلود می شود. بهترین زمان برای رفتن به این شهر در فصل های پاییز و زمستان است. با این حال اگر دوست دارید که سفری کم خرج داشته باشید و حمام آفتاب هم بگیرید، بد نیست که در تابستان سفری به ابوظبی داشته باشید.

ابوظبیReviewed by تور ارزان on Jul 27Rating: 4.5تور ابوظبیتور ارزان امارات پایتخت درباره ابوظبی - آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی ابوظبی

1 دیدگاه

  1. ستاره.شاه حسینی گفت:

    خوب بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی