جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

مجسمه های شنی آنتالیا

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

 

هر سال تعداد بسیار بالایی فستیوال های گوناگون در جهان برپا می شود که هر یک قصد و نیت خاصی برای این حرکت دارند؛ ولی همواره جشنواره هایی وجود دارند که تا حرفی از آن ها به میان می آید هیجان زده می شویم و جذابیت های زیادی از آن برایمان زنده می شود، فستیوال های معروف که در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. جشنواره ساخت مجسمه های شنی آنتالیا هم جزو همین جشنواره های معروف است که همواره در دنیا از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردار است. همه ساله جمعیت کثیری برای شرکت در این جشنواره به آنتالیا سفر می کنند. در این فستیوال افراد مهم ترکیه از جمله نمایندگان وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری ترکیه، شهرداری آنتالیا، بنیاد ارتقای آنتالیا، انجمن روزنامه نگاران و خیلی از موسسه های سرشناس دیگر ترکیه نیز شرکت می کنند و از حامیان برگزاری این جشنواره محسوب می شوند.

هرکسی که بخواهد و دوست داشته باشد می تواند در این رقابت هیجان انگیز شرکت کند. چیزی که این فستیوال را جذاب میکند این است که هرسال موضوع آن تغییر داده می شود و تمامی افراد حاضر در جشنواره باید بر این اساس مجسمه هایشان را بسازند و با رقبای خود رقابت کنند. برای برگزاری این مراسم در حدود ۱۰۰۰۰ تُن شن بکار برده می شود و محیط بسیار بزرگی که اغلب مواقع وسعتش به 10000 متر مربع می رسد در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

برای برگزاری فستیوال مجسمه های شنی دو تاریخ متفاوت در نظر گرفته می شود؛ یکی از ۱ ماه می تا ۳۱ اکتبر (۱۱ اردیبهشت تا ۹ آبان) و ۱ نوامبر تا ۳۰ آوریل (۱۰ آبان تا ۱۰ اردیبهشت). موضوع سال ۲۰۱۷ این جشنواره ۱۴ اسطوره عجیب دنیا(۱۴Wonders of the World&Mythology) بود. شرکت در این جشنواره برای هیچکس منعی ندارد و از تمام رده های سنی می توانند در آن شرکت کنند و هنرشان را به تصویر بکشند.

این فستیوال تا ساعاتی پس از شب ادامه دارد و پس از غروب آفتاب فضای جشنواره با نوپردازی ها بسیار زیبا و دیدنی می شود.

پیشنهاد و ایده این فستیوال بزرگ و زیبای مجسمه های شنی آنتالیا از سوی موسسه آرت دیزاین ورکز جهانی (Art Design Works Global) بود که با استقبال بی نظیر مردم از سرتاسر دنیا مواجه شد.

مرحله های متفاوت فستیوال مجسمه های شنی:

 چنانچه دست زدن به شن ها و ماسه های ساحلی احساسی خوشایند را در شما بوجود می آورد و دوست دارید که آثار شنی زیبا و دیدنی را بسازید این فرصت را از دست ندهید چرا که فستیوال مجسمه های شنی آنتالیا مناسب ترین زمان و مکان است که بتوانید خلاقیت و سلیقه منحصر بفرد خود را به نمایش بگذارید. برای اینکار فقط باید به آنتالیا و مکان مشخص شده فستیوال بروید و بلیط حضور در جشتواره را تهیه کنید تا در گروه خالقان مجسمه های شنی جای بگیرید. در بخش های مخصوص راهنمای دسترسی و هزینه کاملا رسیدن به محل جشنواره و تهیه بلیط و شرایط آن توضیح داده شده است.

کسانی که می خواهند در این مسابقه شکرت کنند پس از ورود به محیط جشنواره می توانند کارشان را شروع کنند. در آغاز باید شکل مورد نظرتان را ترسیم کنید و هنگامی که ابعادش مشخص شد به گروه های ۱ الی ۳ نفری تقسیم شوید. پس تعیین تعداد افراد شرکت کننده در هر گروه کار ساخت مجسمه آغاز می شود.

پس از اتمام فستیوال خیلی از این آثار خراب می شوند و تنها تعداد بسیار کمی که واقعا زیبا و در نوع خود منحصربفرد هستند باقی می مانند و در بعضی مواقع تا یک سال از آن ها مراقبت هم می شود.

در یک تور ارزان ترکیه ، میتوانید از جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است .

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیاReviewed by مهدی on Jun 23Rating: 3.5جشنواره مجسمه های شنی آنتالیادر یک تور ارزان ترکیه ، میتوانید از جشنواره مجسمه های شنی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است .

در یک تور ارزان ترکیه ، میتوانید از جشنواره مجسمه های شنی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی