حمام رومی‌ها آنتالیا

حمام رومی‌ها آنتالیا

تور ارزان آنتالیا حمام رومی ها

حمام رومی‌ها آنتالیا ترکیه

حمام رومی‌ها آنتالیا ترکیه

حمام رومی از جاهای دیدنی آنتالیاست. در شرق منطقه سیده دش و در میان درختهای کاج واقع شده و گل‌هایی با پرچمهای آبی و ساحل آرام دارد. با اول تور همراه باشید تا درباره این بنای دیدنی بیشتر بدانیم.

این حمام اکنون بعنوان موزه استفاده میشود و بهترین آثار باستان شناسی در آن گردهم آمده اند.سواحل ماسه ای و دریای آرام در جوار حمام رومی آنتالیا نظر توریست ها را به خود جلب میکند.

اقامتگاه سورگون هم در میان حمام رومیها آنتالیا‌ جای گرفته که این سکونتگاه هم مورد علاقه مسافران زیادی میباشد. دلیل احداث این بنای تاریخی در این جا چشم انداز زیبایست که درختان کاج در کنار دریای مدیترانه به پدید میاورند.

گردشگران پس از دیدن این حمام می توانند ما بقی روز خود را در ساحل بی نظیر سیده (side) سپری کنند.

این ساحل قشنگ امکانات رفاهی زیادی دارد، مثل رستوران‌های لب ساحلی، استراحتگاه‌های توریستی، هتل های خیلی شیک و ورزش‌های آبی می باشد.

شما به راحتی می‌توانید با یک تور ارزان ترکیه - تور آنتالیا از این مکان تاریخی و بسیار زیبا دیدن کنید و لذت ببرید !

حمام رومی‌ها آنتالیاReviewed by تور ارزان on Dec 5Rating: 4.0حمام رومی‌ها آنتالیا ترکیهاین ساحل قشنگ امکانات رفاهی زیادی دارد، مثل رستوران‌های لب ساحلی، استراحتگاه‌های توریستی، هتل های خیلی شیک و ورزش‌های آبی می باشد.

بهترین جاهای دیدنی آنتالیا – حمام رومی‌ها آنتالیا – تور ارزان آنتالیا – راهنمای تور آنتالیا ترکیه – جاذبه های گردشگری آنتالیا – تور ترکیه

1 دیدگاه

  1. تاتیانا گفت:

    جه زیبا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی