آنتالیا ترکیه

آنتالیا ترکیه

تور آنتالیا جاهای دیدنی

آنتالیا ترکیه

آنتالیا ترکیه

یک آنتالیا است و سواحل و بازی های آبی مهیجش ، و هتل های شیک و تمیز با قیمتهای مناسب و امکانات عالی ، که این شهر ساحلی را برای کشور های همسایه بخصوص ایران به یکی از مقاصد بسیار محبوب سفر تبدیل کرده ، در آنتالیا بیشتر هتلها ساحل اختصاصی برای مسافران خودشان دارند ، و به قدری تعداد هتل های ساحلی در آنتالیا زیاد است که شما در هر زمان از سال که بخواهید به آنتالیا سفر کنید میتوانید هتلی خوب برای اقامت پیدا کنید ، و علاوه بر این ساحل های خصوصی دو ساحل معروف کنی آلتی و لارا نیز برای عموم آزاد و رایگان هستند ، که تقریبا در تمام طول سال مملو از جمعیتند .

بهترین زمان سفر به آنتالیا از اواسط فروردین تا اواخر آبان است که میتوان از ساحل و تفریحات آبی آنتالیا استفاده کرد ، اما در زمستان نمیتوان از ساحل استفاده کرد زیرا هوا خنک تر است و آب سرد است ، و از آنجا که مهمترین دلیل سفر توریستها به آنتالیا سواحل این شهر است ، بهتر است در زمانی سفرتان را برنامه ریزی نمایید که بتوانید از امکانات ساحلی استفاده کنید.

ساحل لارا در شرق آنتالیا قرار دارد ، در منطقه ای که بیشتر هتل های خوب آنتالیا نیز در آنجا قرار دارند ، در نزدیکیساحل لارا آبشار دودن کوتاه قرار دارد که آب آن به دریا میریزد و منظره دیدنی ای را ایجاد میکند ، در کنار این آبشار زیبا نیز بازارچه صنایع دستی وجود دارد که میتوانید اجناس دست ساز زیبایی را از آن خریداری نمایید.

ساحل کنی آلتی نیز یک پارک آبی بسیار جالب و مهیج دارد که برای تمام سنین تفریحات آبی دارد ، و میتوانید ساعات خوشی را در این پارک آبی بزرگ و هیجان انگیز سپری کنید ، همچنین در استخر دلفین های بانمک و با نمایش های جذاب شان میتوانید لحظاتی سرگرم تماشای آنها شوید ، علاوه بر اینها یک پارک جنگلی نیز در قسمت سنگی ساحل وجود دارد که محوطه بازی دارد و رستورانهای خوبی نیز در این قسمت وجود دارند .

بهترین پیشنهاد برای گردش در شهر آنتالیا اتوبوسهای داخل شهر هستند ، زیرا گرفتن تاکسی کمی گران تمام میشود  ، و همچنین میتوانید از تراموای قدیمی که توسط آلمانی ها به آنتالیا هدیه داده شده برای گشت و گذار در شهر استفاده نمایید .

در آنتالیا ورزشهای آبی از سرگرمی های معمول بومیان ومسافران است ، ورزشهایی مثل اسکی روی آب ، موج سواری ، قایق سواری ، و همچنین میتوانید سوار کشتی های تفریحی شوید و از موسیقی زنده و ساز و آواز و رقص که بر روی این کشتی ها اجرا میشوند به همراه خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرید .

در خیابان ایشیکلار آنتالیا میتوانید بر روی سنگفرش خیابان قدم بزنید و از فروشگاه ها و کافه ها و رستورانهای خوب این خیابان استفاده نمایید ، و مرکز خرید های خوب آنتالیا نیز در همین خیابان قرار گرفته اند .

مردم بومی آنتالیا بسیار خونگرم و خوش برخورد هستند و زندگی آرام و کم دغدغه ای دارند ، در خانه های رنگارنگ خود در محله های آرام و دلنشین آنتالیا در کنار هم به خوبی زندگی میکنند و میانگین سنی کمی هم دارند ، و بیشتر جمعیت در سنین جوانی هستند .

محله کاله ایچی از دیگر جاهای دیدنی آنتالیا است که محله ای قدیمی و با بافت کمی تخریب شده است ، اما همچنان زیبایی خاص خودش را دارد و افراد زیادی برای دیدن این محله میروند ، این منطقه و معماری خانه هایش و باروهای به جا مانده از دوران قدیمی آنتالیا نشان دهنده سبک زندگی نسل های قدیمی تر این شهر زیبا است که امروزه یکی از توریستی ترین شهر های ترکیه شده است .

شهر آنتالیا جاهای دیدنی بسیاری دارد که در مطلب بعدی به معرفی این مکانها خواهیم پرداخت .

آنتالیا ترکیهReviewed by تور ارزان on Jul 7Rating: 4.5آنتالیا ترکیهتور ارازن ترکیه دیدنی های آنتالیا جاذبه های گردشگری

3 دیدگاه ها

  1. پگاه گفت:

    ساحل فقط ساحلای آنتالیا ، هتلای ساحلیش هم که عالیه

  2. رها یعقوبی گفت:

    آنتالیا در همه فصل دیدنیه. نه فقط تابستون.

  3. سامی گفت:

    آنتالیا خیلی خوبه همه دیگه ایرانی هستن و ادم اصلا احساس غریبی نمیکنه 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی