نگاهی به کشور آلمان

نگاهی به کشور آلمان

تور ارزان آلمان

نگاهی به کشور آلمان

معرفی کشور آلمان

کشوری در غرب اروپا که در عین مدرن بودن فرهنگ و زندگی سنتی قدیمی خود را نیز با بهترین کیفیت حفظ کرده است ، تا چند سال گذشته کشور آلمان به دو بخش غربی و شرقی توسط دیوار برلین جدا شده بود که با تخریب این دیوار کشور به حالت یکپارچه در آمد ، حکومت کشور آلمان جمهوری فدرال دموکراتیک است و 16 ایالت دارد ، پس از فروپاشی دیوار برلین کشور آلمان پیشرفت های بسیاری داشت و در حدی پیشرفت کرد که در جمع ثروتمند ترین کشور های جهان قرار گرفت ، آلمان عضو حوزه پولی یورو است و همچنین عضو سازمان ملل متحد ، ناتو ، گروه هشت ، گروه پنج و از اعضای اصلی اتحادیه اروپاست .

شهر های بزرگ آلمان برلین که پایتخت آلمان است  ، و مونیخ ، هامبورگ و فرانکفورت هستند ، بزرگترین ایالت آلمان بایرن یا باواریا است و کوچکترین ایالت آن نیز برمن در شمال غربی آلمان است.

در بیشتر مناطق و شهر های آلمان آب و هوا معتدل و دارای بارشهای فصلی کافی هستند ، زمستانهای سرد اما نه آزار دهنده ، و تابستانهای به نسبت خنکی دارد ، در بخش های شمالی تابستانها دارای بارش های فصلی هستند ، و زمستانها معتدل است ، در بخش های شرقی آب و هوا قاره ای است با تابستانهای گرم  و زمستانهای بسیار سرد ، و در قسمت های مرکزی و جنوبی آلمان آب و هوا متعادل تر است و خیلی تغییرات شدید دما دیده نمیشود .

از آنجا که بیشتر جمعیت آلمان را مسیحی ها تشکیل میدهند ، جشنها و مناسبت های دین مسیحیت نیز از مناسبت های رسمی کشور آلمان محسوب میشند ، همچنین در آلمان جشنواره معروف فیلم برلین ، جشنواره فاشینگ که در آن مردم لباس دلقک ها را میپوشند و به شادی و پایکوبی میپردازند ، جشن شهربازی سیار هامبورگر ، جشنواره غذا و خوراکی های سنتی اکتبر فست و جشنواره موسیقی باخ ، از جمله مراسم و جشنهایی هستند که مردم آلمان آنها را به رسمیت میشناسند و در برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنها تلاش میکنند.

از کشور آلمان در یونسکو 33 اثر فرهنگی و 3 اثر طبیعی به ثبت رسیده اند ، اما آثار تاریخی و سایر دیدنی های آلمان هم که ثبت جهانی نشده اند بسیار دیدنی هستند و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب میکنند.

نگاهی به کشور آلمانReviewed by اول تور on Aug 26Rating: 4.5نگاهی به کشور آلمانتور ارزان اروپا معرفی جاذبه های گردشگری آلمان -بهترین جاهای دیدنی آلمان

4 دیدگاه ها

  1. فتح اللهی محمد گفت:

    تور ارزان آلمان از کدام آژانس باید بگیرم؟

  2. جانان گفت:

    چه جالب اطلاعات خوبی درباره فستیوال های آلمان گذاشتید.

  3. فررريال گفت:

    جالب ناك بود

  4. گلی گفت:

    ممنون خیلی اطلاعات خوب و جامعی رو گذاشتید . آلمان خیلی کشور خوبیه از همه لحاظ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی