آبشار ماراب

آبشار ماراب

بهترین تور ارزان کرمانشاه آبشار ماراب

آبشار ماراب

آبشار ماراب

           آبشار ماراب (سراو ماراو) در 20 کیلومتری  جاده دره پل دختر و بین دو روستای ارمو و کل سفید واقع شده و سراسر طول این آبشار زیبا را درختان سرسبز پوشانده است. این آبشار در تمام طول سال دارای آب فراوان  و گوارایی است و درمیان  درختان اطراف آبشار انجیر و انگور و نیزارهای بلند بیشتر دیده میشود. سرخس پرسیاوشان سرتاسر دامنه آبشار را پوشانده و فضای زیبای کنار آبشار با چشمه های پر آب هر بیننده ای را به هیجان می آورد.این آبشار در فصل بهار با داشتن آب فراوان و نمای بسیار زیبا جلوه ای ویژه دارد و از دیوارهای کنار آبشار نیز آبی زلال به مانند چشمه ای جوشان جاری است که قابل شرب است.

شهر به سمت شهر یکی از مسیرهای پیاده روی و طبیعت گردی استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب است. این مسیر از کنار یکی از روستاهای منطقه پاطاق شروع شده و در نهایت به آبشاری به همین نام ختم می شود. کل مسیر حدود 3 کیلومتر و با شیب های ملایم است.

آبشار مارابReviewed by اول تور on Sep 27Rating: 3.0آبشار مارابسراو ماراو یکی از مسیرهای پیاده بر روی و طبیعت گردی استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب است. این راه از جنب یکی از روستاهای منطقه پاطاق آغاز شده و در نهایت به آبشاری به همین نام ختم می شود. کل راه حدود 3 کیلومتر و با شیب های ملایم است.

سراسر طول این آبشار زیبا را درختان سرسبز پوشانده است. این آبشار در تمام طول سال دارای آب فراوان و گوارایی است

2 دیدگاه ها

  1. احسان گفت:

    به همه دوستان توصیه می کنم این آبشار زیبا رو برن و ببینن واقعا زیبا و جذابه

  2. شکوه گفت:

    کرمانشاه نزدیک کردستان میشه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی