آبشار آب پری

آبشار آب پری

بهترین تور ارازن مازندران آبشار آب پری

آبشار آب پری

آبشار آب پری

                  آب پری یا آب پری رویان منطقه‌ای گردشی و خوش آب و هوا که در استان مازندران تقریبا ۵۰ کیلومتر بعداز چالوس  به سمت شرق پس از گذر از نوشهر و پارک جنگلی سی‌سنگان در شهر رویان یا علمده قرار دارد. این منطقه همسایه روستا یوش میباشد.این شهر با بازار فصلی بزرگ همیشه گردشگران را به خود جلب میکند.منطقهٔ آب پری دارای آبشاری در کنار جاده می باشد که قسمتی از سنگ‌های کوه در اثر رانش زمین در شیب تند کوه جمع شده‌اند و آب کمی از لابه‌لای این سنگ‌ها در جریان است. چهچهه‌ی پرندگان، صدای دارکوب و گله‌ای که در دشت‌های دورتر مشغول چرا هستند. درختان جنگلی در مناطق کم ارتفاع‌تر و درختان کاج در نقاط مرتفع با فاصله کم از هم در مناطق بکر تصویر متفاوتی را به نمایش می‌گذارند.بومیان و گردشگران پرشماری در روزهای تعطیل و تعطیلات آخر هفته از آبشار آب پری بازدید میکنند. اختلاف درجه حرارت این ناحیه با هوای شهر رویان تقریباً ۱۰ درجه سانتی‌گراد است.

آبشار آب پریReviewed by اول تور on Oct 17Rating: 3.5آبشار آب پری آب پری یا آب پری رویان منطقه‌ای گردشی و خوش آب و هوا که در استان مازندران تقریبا ۵۰ کیلومتر بعداز چالوس به سمت شرق پس از گذر از نوشهر و پارک جنگلی سی‌سنگان در شهر رویان یا علمده قرار دارد.

آب پری یا آب پری رویان منطقه‌ای گردشی و خوش آب و هوا که در استان مازندران تقریبا ۵۰ کیلومتر بعداز چالوس  به سمت شرق پس از گذر از نوشهر و پارک جنگلی سی‌سنگان در شهر رویان یا علمده قرار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی