رستوران گردی در وین (قسمت 2)

رستوران گردی در وین (قسمت 2)

تور اتریش

غذاهای وین

رستوران گردی در وین:

(قسمت 2)

فیگْلمولر:

یکی از اولین انتخاب های وینی ها برای صرف غذا. در این رستوران می توانید بزرگترین و خوشمزه ترین شنیتسل های وین را میل کنید. این رستوران دکوری روستایی دارد و با این ترفند توانسته نظر توریست ها را نیز به خود جلب کند. قیمت غذای اصلی، بدون نوشیدنی، بین ٥/ ٦ تا ١٤ یورو خواهد بود.

ساعت کار: هر روز ١١ صبح تا ١٠:٣٠ بعدازظهر. رستوران در ماه اوت تعطیل است.

نشانی: منطقه ی یک، وول تزایله، شماره ی ٥. اتوبوس خط 1A .

 

ایمِروُل:

منوی این رستوران هر روز عوض می شود، ولی همواره غذاهای عالی و لذیذ اتریشی و ردپایی از آشپزی آسیایی و ایتالیایی را در منوی آن خواهید دید. فضای این رستوران بسیار راحت و خودمانی است و تابستانها نیز میزهایش را در میدان فرانتزیسکانر می چیند. قیمت غذاهای اصلی رستوران ایمرول مابین ٨ تا ١٥ یورو و غذاهای منوی ناهار نیز ما بین ٧ تا 9 یورو هزینه دارند.

ساعت کار: هر روز ظهر تا نیمه شب.

نشانی: منطقه یک، وایبورگاسه، شماره ١٧. ایستگاه اشتفا نپلاتز در خطوطU1  و U3 مترو.

گرایچن بایسل:

گرایچن بایسل قدیمی ترین مهمانخانه ی وین بشمار می رود و قدمت آن به سال ١٤٤٧ میلادی باز می گردد. جالب است بدانید گرایچن بایسل دوره ای پاتوق بتهوون، شوبرت و برامس بوده و به همین علت انتخاب بسیاری از توریست هاست. تمام غذاهای کلاسیک وینی را اینجا می توانید سفارش دهید و تابستان ها نیز این فرصت را دارید که در باغ سرسبزش غذای خود را میل کنید. غذاهای اصلی رستوران ما بین ١١ تا ٢٤ یورو هزینه دارند.

ساعت کار: هر روز ١١ صبح تا ١ بعد از نیمه شب

نشانی: منطقه یک، فلایش مارکت، شماره ١١. ایستگاه شوِدِن پلاتز در خطوطU1 و U4 مترو، ایست گاه های 21 ، 2 ، N، 1 تراموا.

ترِسنیِوْسکی:

ترسنیوسکی یکی از ساندویچ فروشی های بسیار خوب اتریش در ١٠٠ سال گذشته بشمار می رود؛ و جالب است بدانید که کافکا هم مشتری ثابت آن بود. اینجا می توانید از ٢١ نوع ماده ی غذایی، همچون پاپریکا، ماهی تن با تخم مرغ، سالمون و شاه ماهی سوئدی، چیزی که باب میلتان است را انتخاب کنید تا با نانی که خود انتخاب کردید و یا بدون نان میل کنید. البته اینجا ساندویچ های آماده هم سرو می شود. این ساندویچ فروشی تنها یکی از ٧ شعبه ترنسوینسکی در شهر وین بشمار می رود و قیمت ساندویچ هایش از ٣ یورو به بالا افزایش پیدا می کند.

ساعت کار: دوشنبه تا جمعه ٨:٣٠ صبح تا ٧:٣٠ شب، شنبه ها ٩ صبح تا ٥ بعدازظهر.

نشانی: منطقه یک، دوروتی گراسه، شماره ١. ایستگاه اشتفان پلاتز در خطوط U1 و U3 مترو.

رستوران روزنبرگر مارکت:

در این بوفه انواع پاستا، گوشت های پخته شده، انواع سالاد، آب میوه های طبیعی و دسرهای بسیار خوشمره را می توانید سفارش دهید. غذاها و خوراکی های این رستوران هم خوشمزه هستند و هم سیر کننده و از آن ها بهتر بسیار ارزان قیمت. ولی  توجه کنید که در این رستوران برای مخلفاتی همچون نان و کره مبلغ بیشتری دریافت می کنند. در این رستوران صندلی های بسیاری هم برای نشستن وجود دارد و بهای یک وعده غذای کامل حدودا ١٠ یورو خواهد بود.

ساعت کار: ١٠:٣٠ صبح تا ١١ شب.

نشانی: منطقه یک، مِیسِدِرگاسه، شماره ٢. ایستگاه کارلزپلاتز در خط ، U1

U2 و U4 مترو، خط 3A اتوبوس، ایستگاه های 2،61 ، D، J، 1 و 62 تراموا.

رستوران گردی در وین (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jul 20Rating: 3.0رستوران گردی در وین قسمت دوماگر مایلید در تور اتریش ضمن دیدن جاذبه های اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و غذاهای وین را امتحان کنید برای تجربه تور ارزان اتریش این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور اتریش ضمن دیدن جاذبه های اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و غذاهای وین را امتحان کنید برای تجربه تور ارزان اتریش این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی