رستوران های معروف ابوظبی (قسمت 2)

رستوران های معروف ابوظبی (قسمت 2)

تور ابوظبی

رستوران های ابوظبی

رستوران های معروف ابوظبی:

(قسمت 2)

الدفرا:

چنانچه قرار است از دهکده ی میراث ابوظبی دیدن کنید و در آن احساس گرسنگی کردید نگران تهیه غذا نباشید، اینجا می توانید از غذاهای سنتی اماراتی و یا مزه های عربی رستوران الدفرا بهرمند شوید. رستورانی بر روی ساحلی از شن سفید با مناظر زیبای ابوظبی.

رستوران اتوماتیک:

رستوران لبنانی اتوماتیک، یکی از شعبات رستوران های زنجیره ای موفق ابوظبی است. تمام غذاهایی که در منوی این رستوران می بینید خوشمزه و با کیفیت هستند؛بخصوص اگر شاورمای تند دوست دارید، اینجا بهترین نوع این خوراکی را میل میکنید. رستوران اتوماتیک هر روز از ١١صبح تا ١نیمه شب در حال پذیرایی از مهمانان خود است.

مرا کش:

یک رستوران با طراحی رنگارنگ مراکشی همراه با آشپزی بسیار ماهر و یک گروه موسیقی مراکشی، هر شب منتظر علاقمندان به غذاهای مراکشی هستند و در دل ابوظبی با غذاهای عالی خود از مشتریان پذیرایی میکنند.

رستوران های معروف ابوظبی (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jul 11Rating: 3.0رستوران های معروف ابوظبی قسمت دوماگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را ببینید و رستوران های ابوطبی را بشناسید. برای تجربه تور ارزان ابوظبی، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را ببینید و رستوران های ابوطبی را بشناسید. برای تجربه تور ارزان ابوظبی، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی