پارک رنجرز در محوطه تندیس آزادی

پارک رنجرز در محوطه تندیس آزادی

تور آمریکا

تندیس آزادی نیویورک

پارک رنجرز در محوطه تندیس آزادی:

محوطه پیرامون تندیس آزادی بسیار دیدنی و فوق العاده ساخته شده و آن را با نام پارک رنجر معرفی می کنند.می توانید در این فرصت در پارک راه بروید و یا از تور گردشی پارک بهرمند شوید.

چنانچه در تورهای گردشی شرکت کردید یک راهنمای مسلط در اختیارتان قرار خواهد گرفت که هر سوالی از سوی شما را جواب می دهد و اطلاعات خوبی از مجسمه نیز دارد.تورهای رنجرز 30 الی 45 دقیقه زمان می برد و هزینه آن نیز برروی بلیت قید خواهد شد.اگر قصد ورود به مجسمه را دارید بلیتهای زیادی ارائه میشود که در راهنمای بازدید به همه آن ها اشاره می کنیم.

مرکز اطلاعات:

 در ضمن باید بدانید که یک مرکز اطلاعات هم در پارک رنجرز فعالیت دارد که به سوال های گردشگران و مسافران جوابگو هستند. از مرکز اطلاعات می توانید بروشور، تصاویر زیبا و نقشه مجسمه هم دریافت کنید.

پارک رنجرز در محوطه تندیس آزادیReviewed by Yeganeh on Feb 17Rating: 3.0پارک رنجرز در محوطه تندیس آزادیاگر قصد دارید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور آمریکا خواهد بود. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های معروف این کشور آشنا شوید.

اگر قصد دارید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور آمریکا خواهد بود. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های معروف این کشور آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی