بخشهای مختلف مجسمه آزادی نیویورک

بخشهای مختلف مجسمه آزادی نیویورک

تور آمریکا

مجسمه آزادی نیویورک

بخشهای مختلف مجسمه آزادی نیویورک:

اینبار قرار است نگاهی به بخش های مختلف مجسمه آزادی داشته باشیم:

تاج مجسمه آزادی:

تاج مجسمه آزادی از تمام قسمت های دیگر محبوب تر است چون مرتفع ترین نقطه مجسمه است و دید فوق العاده ای به اطراف دارد. بیشتر گردشگران دوست دارند که از تاج این تندیس بازدید کنند. تاج مجسمه آزادی محبوبیت و شهرتی جهانی دارد و با 7 پَره نوک تیز خود، برروی مجسمه خود را نشان می دهد. ببرخی معتقدند پره های تاج پرتوهای اورولا را نشان می دهند. اورولا شخصیت مقدس مسیحیت است و مسیحیان جایگاه و احترام خاصی برای قائل هستند.

تاج مجسمه پله های زیادی دارد و پیمودن آن ها اصلا آسان نخواهد بود پس باید سلامت کامل جسمی داشته باشید تا بتوانید به تاج تندیس برسید. حدود 146 پله تنگ و مارپیچ را باید طی کنید و به سر آن برسید. این بخش از داخل فقط 1.8 متر ارتفاع دارد و از این فضا بیرون را خواهید دید.  خیلی از بازدیدکنندگان دوست دارند که به تاج برسند ولی اینکار از نظر زمانی و امنیتی برای همه امکان پذیر نیست؛ برای همین بلیت این بخش به سختی ارائه خواهد شد و مدتی چند ماهه زنان خواهد برد.

پیمودن این مسیر با آسانسور مقدور نیست و آسانسور فقط تا بالکن می رود آن هم مورد استفاده افراد کهنسال قرار می گیرد. مجموعه یک سرویس بهداشتی دارد که در لابی طبقه همکف قرار گرفته. مشکل بعدی که هنگام رسیدن به تاخ با آن مواجه خواهید شد نبود تهویه مناسب است، بنابراین وقتی رسیدید بالا انتظار هوای خوب را نداشته باشید چون دمای هوا بالا می رود، دمای این بخش به طور میانگین 20 درجه سانتیگراد خواهد بود.

سکوی مجسمه آزادی:

گردشگران علاوه برا دیدن مجسمه از زیبایی سکوی آن هم تعریف زیادی می کنند و دیدن ان نیز خالی از لطف نخواهد بود. این سکو را ریچارد موریس هانت مهندس شهیر آمریکایی طراحی کرده. ریچارد این سکو را به صورتی ساخت که تا چند سال بعد نیز مجسمه آزادی از جایش تکان نخورد و سقوط نکند. این سکو نصف مجسمه ارتفاع دارد و از بالای آن می توان جزیره ایلیس، بندر نیویورک و ایالت نیوجرسی را دید. در مرتفع ترین جای این سکو یک پشت بام یا تراس وجود دارد که چمن کاری شده.

رسیدن به بالکن نیز خیلی راحت نخواهد بود چون 215 پله دارد، البته آسانسور هم دارد. بازدید از این قسمت نیز بلیت نیاز دارد و بلیت آن به صورت آنی قابل خریداری نیست پس از پیش نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

موزه مجسمه آزادی:

چند سال بعد از احداث تندیس آزادی در سال 2016 یک موزه در بخش لابی مجموعه افتتاح شد که ششما نیز می توانید از آن دیدن کنید. هر بلیتی که برای بازدید مجسمه داشته باشید برای بازدید این موزه کاربرد دارد. موزه مجسمه آزادی مجموعه ای از تصاویر جنگ ها و رخدادهای تاریخی است. صنایع دستی مربوط به تاریخ و فرهنگ آمریکا هم در این مجموعه به نمایش در آمده اند. این مجسمه در واقع روایتگر صلح و دوستی بین فرانسه و آمریکا است و به همین خاطر به موزه آزادی شهرت دارد. با بازدید از این مجموعه اطلاعات خوبی درباره اتفاقات تاریخی بین فرانسه و آمریکا به دست خواهید آورد.

بخشهای مختلف مجسمه آزادی نیویورکReviewed by Yeganeh on Feb 13Rating: 3.0بخشهای مختلف مجسمه آزادی نیویورکاگر قصد دارید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور آمریکا خواهد بود. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های معروف این کشور آشنا شوید.

اگر قصد دارید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور آمریکا خواهد بود. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های معروف این کشور آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی