فستیوال های معروف آمریکا (قسمت 1)

فستیوال های معروف آمریکا (قسمت 1)

فستیوال های آمریکا

فستیوال های معروف آمریکا:

(قسمت 1)

اگر علاقمندید یک تور ارزان خارجی را تجربه کنید این مطلب در اول تور را دنبال کنید. اینبار پیشنهاد ما تور آمریکا و دیدن جاذبه های آن است. در این بخش با مهم ترین فستیوال های این کشور آشنا خواهید شد:

فستیوال ها و شرکت در آن ها بخشی از سرگرمی های هر کشور و علاوه بر آن نقش بسزایی در نشان دادن فرهنگ هر سرزمین است. یکی از فستیوال های مهم مربوط به غذاها و خوراکی های هر کشور است و می توان گفت آمریکا یکی از جاهایی است که جایگاه بزرگی در این عرصه به خود اختصاص داده است. پس علاوه بر سفر به آمریکا خود را برای یک شکم گردی هیجان انگیز و خوشمزه هم آماده کنید.

هر منطقه آمریکا خوراکی های خاص خود را دارند که بی ارتباط با فرهنگشان نیست.

شاید برخی غذاها با ذائقه شما سازگار نباشد اما برای اهالی آن منطقه بسیار مطبوع و باب میل است.

لوییزیانا:

هر سال در ماه نوامبر خیابان های این ایالت بسیار پرهیاهو و شلوغ خواهد شد و بیشتر اهالی شهر در حال مزه کردن خوراکی های خوشمزه ای هستند که از مواد متفاوتی از گیاهی گرفته تا دریایی طبخ می شوند.

مردم این فستیوال را با نام Po-Boy معرفی می کنند و ۶۰ هزار علاقمند به انواع ساندویچ را گرد هم می آورد.

چنانچه طرفدار دو آتشه ساندویچ هستید و در کل شکمو هستید پس حتما در به این فستیوال هیجان انگیز و خوشمزه شرکت کنید.

ایالت مین:

 ماه آگوست هر سال ایالت مین را می توانید غرق در رنگ و بوی بلوبری ببینید. این فستیوال خوشمزه به Wilton Blueberry شهرت دارد. هر چیزی از شیرینی گرفته تا غذا در این فستیوال از بلوبری تهیه می شود. علاقمندان به بلوبری دو روز را در کنار هم هستند و با این میوه خوشمزه هنر آشپزی خود را نشان می دهند.

مریلند:

 فستیوالی که با نام Old Bay هر سال در ماه ژوئن میزبان علاقمندان به انواع خوراک ها و غذاهای دریایی است. انواع ماهی ها، خرچنگ، صدف و ... از جمله غذاهای این جشنواره هستند. در این میان خرچنگ نسبت به سایر غذاهای دریایی بخاطر نوع طبخ آن طرفداران بیشتری دارد.

ماساچوست:

این فستیوال با نام What the Fluff هر سال ماه سپتامبر را برای اهالی ماساچوست هیجان انگیز می کند و حال و هوایی خوشمزه به شهر می دهد. در این فستیوال موسیقی زنده اجرا می شود و علاقمندان به ساندویچ و مارشمالوهای رنگارنگ در این جشنواره حسابی خوشگذرانی می کنند.

میشیگان:

فستیوال لی گیلاس جشنواره ای است که  هر سال در اوایل ماه جولای طی ۸ روز در میشیگان برگزار می شود و علاقمندان زیادی دارد. جمعیت قابل توجهی حدود نیم میلیون نفر در فستیوال لی گیلاس شرکت دارند. این فستیوال علاوه خوراکی های خوشمزه جایزه های غافلگیر کننده هم دارد. مثلا با ورود با دوچرخه به فستیوال یک پای گیلاس رایگان جایزه می گیرید.

مینسوتا:

هر سال در ماه سپتامبر فستیوال Wild Rice در مینسوتا برگزار می شود و با خوراکی های برنجی از میهمانانش پذیرایی می کند.

اغلب بومیان در این فستیوال حصور می یابند و با غذاهایی خوشمزه برنجی خود یکدیگر را میهمان می کنند. انواع اقسام پن کیک های برنجی و ... از جمله خوراکی های خوشمزه این فستیوال هستند.

فستیوال های معروف آمریکا (قسمت 1)Reviewed by Yegane on Jun 22Rating: 3.0فستیوال های معروف آمریکا قسمت اولاگر علاقمندید یک تور ارزان خارجی را تجربه کنید این مطلب در اول تور را دنبال کنید. اینبار پیشنهاد ما تور آمریکا و دیدن جاذبه های آن است. در این بخش با مهم ترین فستیوال های این کشور آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید یک تور ارزان خارجی را تجربه کنید این مطلب در اول تور را دنبال کنید. اینبار پیشنهاد ما تور آمریکا و دیدن جاذبه های آن است. در این بخش با مهم ترین فستیوال های این کشور آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی