راهنمای دسترسی مجسمه آزادی نیویورک

راهنمای دسترسی مجسمه آزادی نیویورک

تور آمریکا

مجسمه آزادی نیویورک

راهنمای دسترسی مجسمه آزادی نیویورک:

بهترین فصل سفر نیویورک:

خوب است قبل از شروع سفرتان به نیویورک و جزیره لیبرتی از اوضاع اقلیمی این منطقه مقداری مطلع شوید. چون مجسمه آزادی نیویورک در ساحل واقع شده است، بنابراین عجیب نیست که با سفر به سوی آن آب و هوای متفاوتی را در ماه های مختلف سال تجربه کنید. در کل آب و هوای این منطقه در طول یک سال 13 درجه سانتی گراد اختلاف دما را تجربه خواهد کرد.

بهار: بهار نیویورک خیلی قابل پیش بینی نیست، گاهی سرد و گاهی معتدل است و نمی توان یک دمای مشخص را برایش تعیین کرد. به طور تخمینی می توان گفت که میانگین دمای هوا در بهار مابین 10 تا 21 درجه سانتی گراد خواهد بود. توصیه می کنیم حتما لباس کافی به همراه داشته باشید تا در صورت تغییر دمای محسوس بتوانید از سرما و گرما در امان بمانید.

تابستان: تابستان های نیویورک گرم و مرطوب است و روزها هوا آفتابی است. داشتن قمقمه آب و بادبزن توصیه می شود.

پاییز: هوای این فصل نیز در نیویورک غیرقابل پیش بینی خواهد بود. به طور متوسط دمای هوا مابین 10 تا 21 درجه سانتیگراد است به همین خاطر توصیه ما این است که در این فصل هم به اندازه کافی لباس به همراه داشته باشید.

زمستان: زمستانهای نیویورک مرطوب و سرد خواهد بود. هوای منفی 1 تا منفی 5 درجه سانتیگراد را در این فصل تجربه خواهید کرد. البته این دما ثابت نیست و ممکن است دما به منفی 20 هم برسد. سفر در زمستان به این منطقه با چالش همراه است؛ چون بعضی سال ها زمستان های نیویورک آفتابی دارد خواهد بود و از طرفی شاید برف شدیدی نیز ببارد. حتما لباس گرم همراه داشته باشید چون در صورت بارش برف شاهد برف سنگین خواهید بود.

بنابراین بهترین دوره سفر به جزیره نیویورک تابستان خواهد بود.

مسیر و دسترسی:

اگر قصد دیدن مجسمه آزادی را دارید در نظر بگیرید که یک سفر با کشتی یا قایق را در پیش دارید. بخاطر حملات تروریستی اخیر که در آمریکا صورت گرفته، تمام گردشگران و مسافران قبل از وارد شدن به کشتی حتما بازرسی بدنی خواهند شد پس مقاومت در این مورد غیر منطقی خواهد بود و با آن برخورد خواهد شد.

 جزیره آزادی در جنوب منهتن جای گرفته. شما می توانید از منهتن و نیویورک برای سفر به این منطقه اقدام نمایید. در جزیره مترو یا اتوبوس نیست و فقط می توانید با تاکسی رفت و آمد کنید. چند بندر در منهتن و نیویورک هست که با مراجعه به آنها می توانید به سمت جزیره حرکت کنید.

دسترسی به مجسمه آزادی از بندرهای الیس ایسلند و بتری پارک(battery park(میسر می شود. برای برگشتن هم باید از قایق استفاده کنید که ساعت حرکت خاص خود را دارند.

 زمان حرکت قایق از 2 ژانویه (12 دی) تا 9 مارس (18 اسفند) از جزیره آزادی:

صبح 9:30 و 15:30 و 17:00 عصر.

زمان حرکت قایق از 10 مارس (19 اسفند) تا 25 می (4 خرداد) از جزیره آزادی:

صبح 8:30 و 15:30 و 17:00 عصر.

آدرس: آمریکا، نیویورک، جزیره لیبرتی

راهنمای دسترسی مجسمه آزادی نیویورکReviewed by Yeganeh on Mar 1Rating: 3.0راهنمای دسترسی مجسمه آزادی نیویورکاگر قصد دارید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور آمریکا خواهد بود. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های معروف این کشور آشنا شوید.

اگر قصد دارید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور آمریکا خواهد بود. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های معروف این کشور آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی