دنیای دایناسور فلوریدا

دنیای دایناسور فلوریدا

تور آمریکا

دنیای دایناسور فلوریدا

دنیای دایناسور فلوریدا:

دایناسورها و زندگی این موجودات بزرگ و عجیب در طول قرون متمادی برای ما انسان ها بسیار جالب توجه بوده و بارها مورد مطالعه قرار گرفته اند. شاید نتوان این واقعیت را هضم کرد که موجوداتی وجود داشتند به اندازه یک هیولا. مثلا حشرات و خزندگان غول آسا که حالا ما تنها آن ها را در اندازه  چند متری و چند سانتی متری می بینیم. ولی باستان شناسان هنوز در حال کشف رموز جدیدی درمورد این موجودات خارق العاده هستند، موجوداتی که هر یک خصوصیات و شاخصه های منحصربفرد خود را داشتند. بخصوص الان بچه ها و نوجوانان بسیار به این موجودات ما قبل تاریخ علاقه نشان می دهند و شناختن این موجودات می تواند قدرت تخیل بچه ها را رشد بیشتری ببخشد.

در آمریکا پارک هایی فعالیت دارند که به صورت شعبات پیوسته فعالیت می کنند و هدفشان این است که مردم را هرچه بیشتر با این موجودات فسیل شده آشنا کنند. پارک های ژوراسیک و از این قبیل مجموعه ها علاقمندان بسیاری دارند و همین سبب شده تا بخواهیم شما را با یکی از شاخص ترین پارک های ژوراسیک آمریکا آشنا کنیم. 

دنیای دایناسور فلوریدا را بشناسید:

بسیاری از اهالی آمریکا و حتی دنیا به دایناسورها علاقه دارند و برای آشنا شدن با این موجودات در آمریکا پارک هایی در فضای باز احداث شده اند که ماکت های دایناسوری را در خود دارند. این مجموعه در آمریکا سه شعبه دارد، شعبه فلوریدا، شعبه شهر گلدن رز تگزاس و شعبه کیو سیتی ایالت کنتاکی.

این سه شعبه خیلی به هم شباهت دارند ولی به علت این که شعبه ی فلوریدا از شهرت بیشتری برخوردار است این شعبه را معرفی خواهیم کرد. فلوریدا در جنوب شرقی آمریکای جنوبی واقع شده است. اینجا قرار است هزاران جاذبه ی منحصر به فرد و جالب را ببینید.

پا به دنیای دایناسورهای فلوریدا که بگذارید با فضای سبز بزرگی مواجه می شوید. اینجا ۱۵۰ مجسمه ی دایناسور در زمینی به مساحت ۴۸۵۶۲ متر مربع گرد هم آمده اند. به علت شرایط مناسب و فضای زیبا مجموعه دایناسورها، موفق شده اند  که بیشتر این موجودات را در اندازه های استاندارد خودشان بسازند و محیط واقعی تر و ترسناک تری را بوجود بیاورند.

ماکت های پارک دنیای دایناسور از فوم پلی استایرن یا فایبر گلاس ساخته شده اند. موادی قابلیت ارتجاعی زیادی دارند و تحرک مجسمه ها را تسهیل می کنند. مجسمه ها بسیار هنرمندانه و ظریف نقاشی شده اند با رنگ هایی بسیار شبیه به نمونه واقعی.

اینجا می توانید بساط پیک نیک هم آماده کنید یا در حیاط پارک حفاری و خاک بازی کنید. محلی سرسبز برای پیک نیک که دایناسورها در آن راه می روند.

ایده ساخت پارک دایناسور:

نخستین بار یک بازرگان سوئیسی به اسم کریستر سونسون طرح ساخت شبیه سازهایی دایناسوری را مطرح کرد و بلافاصله مشغول ساختن ماکت و سازه هایی همچون دایناسورها شد. بیشتر دایناسورهای این پارک و یا پارک ژوراسیک آلمان ساخت سوئیس هستند.

حتی از این دایناسورهای سوئیسی در استرالیا و ژاپن نیز هستند و علاقمندان می توانند در تمام دنیا این موجودات عجیب و غول آسا را ببینند. در تمام پارک های ژوراسیک هدف اصلی این است که تعداد بیشتری از این موجودات را به مردم نشان دهند. از جمله دایناسورهای معروفی که در اغلب پارکهای ژوراسیک وجود دارند می توان به دایناسورهای ستگوزاروس، تریسراتوپس، تی رکس و... اشاره کرد.

دنیای دایناسور فلوریداReviewed by Yeganeh on Apr 20Rating: 3.0دنیای دایناسور فلوریدااگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آمریکا و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آمریکا و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی