عاقبت خانه وینچستر کالیفرنیا

عاقبت خانه وینچستر کالیفرنیا

خانه وینچستر

عاقبت خانه وینچستر کالیفرنیا:

خانه وینچستر پس از مرگ سارا:

وقتی که خانم وینچستر بخاطر پیری و کهولت سن در ۸۲ سالگی فوت کرد همه اموال او مابین خواهر زاده و منشی اش تقسیم شد. بعد از اینکه همه اهالی از مرگ سارا باخبر شدند کنجکاویشان بیشتر شد که داخل خانه را ببینند ولی علت این کنجکاوی ثروت زیاد سارا نبود بلکه دوست داشتند از خصایص و رفتارهای عجیب سارا سر در بیاورند. سارا خاطر حافظه فوق العاده اش همه چیز را با جزئیات به یاد داشت. او در استخدام نیروهایش نیز حساسیت زیادی به خرج می داد به همین خاطر همسایه ها علاقه زیادی داشتند تا داخل این منزل مرموز و بزرگ را ببینند. همین استقبال و هجوم مردم اطراف محل زندگی سارا باعث شد که پای خرافات و داستان های متفاوت به این خانه باز شود. برخی معتقد بودند که سارا قدرتی غیرمعمول داشت و می توانست از دیوارها عبور کند.

پس از مرگ سارا وینچستر خواهرزاده ی سارا با ۶ کامیون در ۶ هفته تمام لوازم خانه را خارج کردند و منزل وینچستر را هم به مزایده گذاشت، چون خانه خرابی های زیادی داشت و به خاطر زلزله و معماری غیر اصولی آسیب های زیادی دیده بود به قیمت واقعی به فروش نرسید و به عنوان یک خانه بی ارزش فروخته شد.

 بالاخره خانه وینچستر با قیمت  ۱۳۵،۰۰۰ دلار به یک خریدار که محلی بود بفروش رسید. صاحب جدید خانه را برای ۱۰ سال به جان و میم برون اجاره داد که در نهایت خانه را خریدند.

 این زوج در سال ۱۹۲۳ میلادی تصمیم گرفتند که درهای عمارت را برای بازدید عموم مردم باز کنند و خودشان نیز به عنوان راهنمای بازدیدکنندگان مشغول به فعالیت شدند. دیری نپایید که این خانه به شهرتی زیاد دست یافت انعکاس افکار خانم وینچستر و تلاش او برای دورکردن ارواح از خود و پخش شدن این افکار علت اصلی این اتفاق بودند.

روزنامه نگاری به نام هری هودینی در سال ۱۹۲۴ میلادی به منزل وینچستر رفت و با تهیه گزارشی خانه وینچستر را با عنوان خانه پر از رمز و راز معرفی کرد و سبب ارتقا شهرت خانه وینچستر شد.

فرزندان برون پس از مرگ خانم و آقای برون عمارت را بدست آوردند و حالا این خانه به شرکت سرمایه گذاری و خصوصی LLC تعلق دارد. البته این شرکت به فرزندان و نوادگان برون تعلق دارد. شرکتی که تمام تلاشش را برای معرفی خانه ی وینجستر گذاشته و سعی کرده با بیان بعضی رموز آن را عجیب تر جلوه دهد، به عنوان مثال: می گویند از عدد ۱۳ در این عمارت زیاد استفاده شده، عدد پر استفاده در جادو و اعتقادات شوم، حتی لوسترهای عمارت ۱۳ شاخه هستند و طرح عنکبوتی دارند.

زندگی و سرگذشت سارا بسیار غم انگیز و ناراحت کننده بود ولی باعث شد امروزه علاقمندان بسیاری از خانه ی مجلل وینچستر دیدن کنند و با خصوصیات و افکار سارا وینچستر آشنا شوند.

عاقبت خانه وینچستر کالیفرنیاReviewed by Yeganeh on Apr 13Rating: 3.0عاقبت خانه وینچستر کالیفرنیااگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی حضور داشته باشید، ما تور آمریکا را پیشنهاد می کنیم. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های آمریکا در کالیفرنیا آشنا شوید.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی حضور داشته باشید، ما تور آمریکا را پیشنهاد می کنیم. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های آمریکا در کالیفرنیا آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی