جشنواره ماردی گراس لوییزیانا

جشنواره ماردی گراس لوییزیانا

تور آمریکا

جشنواره ماردی گراس

جشنواره ماردی گراس لوییزیانا:

جشن مادی گراس را بشناسید:

جشن ماردی گراس هر سال در شهر نیواورلینز آمریکا به زیباترین شکل ممکن برگزار می شود و مردم در این تاریخ یک روز کامل می توانند شادی و پایکوبی کنند. در حقیقت این جشن از دو هفته پیش از این روز شروع خواهد شد، مقدمات آن از سه شنبه اعتراف و چهارشنبه ی خاکستری شروع خواهد شد. تا دو هفته هر روز مردم شاهد عبور رژه ها و کارناوال های بسیار بزرگ و طولانی هستند که با توجه به شرایط جوی در خیابان های شهر در حرکت هستند. بزرگترین و جذاب ترین این رژها را در ۵ روز آخر می توانید مشاهده کنید. در هفته آخر جشن، حضور و تعداد این کارناوال های خیابانی به شلوغ ترین حالت خود خواهد رسید و خیلی از مردم شهرها و حتی توریست ها برای شادی و جشن گرفتن به طرف این کارناوال ها حرکت می کنند و از تماشای آن ها بسیار لذت خواهند برد.

اکثریت این کارناوال ها توسط کِرو که یک نوع از حالت رژه است و به اشکال متفاوتی برگزار می شود به نمایش در خواهد آمد. این گروه های رژه می توانند کشتی های بزرگ، عروسک ها، خانه ها و ... را به نمایش بگذارند و افرادی هم روی آن ها در حال آواز خواندن و رقصیدن هستند و سایرین از تماشای آن لذت می برند. این نوع خاص از رژه های کرو در تمام خلیج مکزیک و جهان نیز سالهاست که به اشکال متفاوت برگزار می شود و علاقمندان زیادی نیز دارد که برای دیدنش لحظه شماری می کنند.

تعداد زیادی از این رژه ها و کارناوال ها هر سال برگزار می شود که عروسک های بزرگ و خنده دار و بعضی اوقات کشتی و دیگر طرح های فانتزی وارد خیابان ها می شوند. اکثر این کروها جنسشان از چوب و پلاستیک است اما ساختن آن ها هزینه زیادی دارد. تنها در روز یک کِرو در شهر رژه می رود. البته بعضی اوقات چند کِرو با هم به اجرای نمایش می پردازند. 

این جشن را چهارشنبه توبه یا چهارشنبه چاق نیز معرفی می کنند. از علل مهم برگزاری این جشنواره این است که پیش از آغاز ماه روزه و توبه مسیحیان کاتولیک از این راه و با خوش گذرانی کردن نفس بد و شیطان را از خود دور کنند. بنابراین هرکاری در این جشن که بخواهند انجام می دهند. هرچند که حالا در این دوره ماردی گراس شکل و شمایل گذشته خود را ندارد و تغییراتی داشته و دیگر مانند سبک گذشته و به قصد خارج کردن بدی ها از خود صورت نمی گیرد و غالبا جنبه شاد کنند و سرگرم کننده دارد.

جشن ماردی گراس و روز اصلی آن یک روز پیش از چهارشنبه ی خاکستری و ۴۷ روز پیش  از روز پیش از عید پاک هر سال برگزار خواهد شد. ماردی گراس را در یکی از سه شنبه های مابین ۳ فبریه تا ۹ مارچ بسته به روز برگزاری عید پاک و چهارشنبه ی خاکستری برگزار می کنند.

جشنواره ماردی گراس لوییزیاناReviewed by Yeganeh on May 11Rating: 3.0جشنواره ماردی گراس لوییزیانااگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور آمریکا است. بخشی از سفر شما در آمریکا به دیدن جشنواره ها خواهد گذشت، در اول تور معروف ترین آن ها را معرفی خواهیم کرد.

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور آمریکا است. بخشی از سفر شما در آمریکا به دیدن جشنواره ها خواهد گذشت، در اول تور معروف ترین آن ها را معرفی خواهیم کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی